نحوه استفاده از رژگونه مایع

ali
25 شهریور, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
نحوه استفاده از رژگونه مایع

رژگونه مایع یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که می تواند به چهره شما جلوه ای طبیعی و جذاب و زیبا بدهد. استفاده از رژگونه مایع به مهارت خاصی نیاز ندارد و با کمی تمرین می توانید به راحتی آن را روی صورت خود بزنید. در این مقاله به نحوه استفاده از رژگونه مایع و نکات مهمی که باید در نظر بگیرید، می پردازیم.

استفاده از رژگونه مایع

انتخاب رژگونه

اولین قدم برای استفاده از رژگونه مایع، انتخاب رنگ مناسب است. رنگ رژگونه باید با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. برای پوست های روشن، رنگ های هلویی، مرجانی و صورتی روشن مناسب هستند. برای پوست های گندمی، رنگ های هلویی، بنفش و صورتی تیره گزینه های مناسبی هستند. برای پوست های تیره، رنگ های برنزه، مسی و شرابی انتخاب های خوبی هستند.

آماده سازی پوست

قبل از استفاده از رژگونه مایع، باید پوست خود را به خوبی آماده کنید. برای این کار، ابتدا پوست خود را با یک پاک کننده مناسب بشویید. سپس از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شما نرم و لطیف شود.

بیشتر بخوانید: بهترین رژگونه خارجی

رژگونه خوب

روش استفاده از رژگونه مایع

برای استفاده از رژگونه مایع، می توانید از یک براش مخصوص رژگونه یا انگشتان خود استفاده کنید. اگر از براش استفاده می کنید، مقدار کمی از رژگونه را روی براش بردارید و به آرامی روی گونه های خود بزنید. اگر از انگشتان خود استفاده می کنید، مقدار کمی از رژگونه را روی انگشتان خود بردارید و به آرامی روی گونه های خود ضربه بزنید.

محو کردن رژگونه

پس از زدن رژگونه مایع، باید آن را به خوبی محو کنید تا حالت طبیعی داشته باشد. برای این کار، از یک براش مخصوص رژگونه یا یک پد آرایشی استفاده کنید. براش یا پد را روی گونه های خود بکشید تا رژگونه به طور یکنواخت پخش شود.

beauty portrait attractive smiling sensual young woman with wet brunette long hair standing isolated gray using makeup brush 171337 118173 full | فروشگاه موراشین

نکات مهم استفاده از رژگونه مایع

1- برای اینکه رژگونه مایع ماندگاری بیشتری داشته باشد، می توانید قبل از زدن آن، از یک پرایمر استفاده کنید.
2- اگر پوست چربی دارید، از رژگونه مایع مات استفاده کنید تا جلوه ای طبیعی داشته باشد.
3- اگر پوست خشک دارید، از رژگونه مایع براق استفاده کنید تا جلوه ای درخشان داشته باشید.
4- برای اینکه رژگونه مایع حالت طبیعی داشته باشد، از مقدار کمی از آن استفاده کنید.

front close view young female white shirt holding make up brush pink model woman pose girl beauty 140725 36568 | فروشگاه موراشین

نمونه های استفاده از رژگونه مایع

با استفاده از رژگونه مایع می توانید انواع مختلفی از آرایش صورت را ایجاد کنید. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از رژگونه مایع آورده شده است:

آرایش روزانه: برای آرایش روزانه، از مقدار کمی رژگونه مایع با رنگ طبیعی استفاده کنید. رژگونه را روی گونه های خود بزنید و به آرامی محو کنید.
آرایش شبانه: برای آرایش شبانه، می توانید از رژگونه مایع با رنگ تیره تر استفاده کنید. رژگونه را روی گونه های خود بزنید و به سمت بالا محو کنید تا جلوه ای برجسته داشته باشید.
آرایش عروس: برای آرایش عروس، از رژگونه مایع با رنگ روشن استفاده کنید. رژگونه را روی گونه های خود بزنید و به آرامی محو کنید تا جلوه ای طبیعی داشته باشد.

سخن پایانی

دقت داشته باشید که شما با کمی تمرین می توانید به راحتی طرز استفاده از رژگونه مایع را یاد بگیرید و از آن برای ایجاد انواع مختلف آرایش صورت استفاده کنید. همچنین اگر سوال و یا نکته مهمی در رابطه با نحوه استفاده از رژگونه مایع دارید حتما در قسمت نظرات بیان کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.