بهترین خط چشم ماژیکی

ali
23 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین خط چشم ماژیکی

زمانی که صحبت از لوازم آرایشی به میان می‌آید، ذهن همه ما به سرعت سمت مداد چشم می‌رود. آرایش چشم از روزگاران کهن به خصوص برای ما ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است، به صورتی که سرمه و خط چشم به عنوان هویت ایرانی شناخته می‌شوند. چه طرفدار آرایش لایت ساده باشید و چه طرفدار آرایش غلیظ و حرفه‌ای، در هر صورت باید فوت و فن کشیدن خط چشم را بدانید.

درصد زیادی از افراد درکشیدن خط چشم ناتوان هستند و حتی ممکن است بیخیال آن شوند. به عبارتی می‌توان گفت که آرایش صورت خود را تقریبا نیمه کاره رها می‌کنند؛ چرا که آرایش چشم نقش مهمی در زیبایی صورت دارد. خوشبختانه برای رفع این مشکل راهکارها و ابزار مختلفی وجود دارد که مهمترین و موثرترین آنها، استفاده از خط چشم ماژیکی است. در این مقاله به معرفی و نقد بهترین خط چشم ماژیکی بازار می‌پردازیم.

استفاده از خط چشم مایع مناسب

بهترین خط چشم ماژیکی

قبل از آنکه به اصل مطلب بپردازیم، ابتدا توضیح کوتاهی درباره معیارهای انتخاب یک خط چشم ماژیکی خوب داشته باشیم. خط چشم ماژیکی خوب باید دارای نوکی لطیف باشد؛ به صورتی که به راحتی بتوانید آن را روی چشم بکشید و حرکت روان و آسانی روی پوست داشته باشد. یکی از معضلات اکثر خانم‌ها و آرایشگرها، پخش شدن خط چشم در اطراف پلک است. اگر شما هم چنین دغدغه‌ای را دارید؛ پس باید به دنبال خط چشمی باشید که به سرعت خشک شود و دور چشم پخش نشود. خبر خوب اینکه خط چشم‌های ماژیکی به سرعت خشک می‌شوند و می‌توانید بلافاصله سراغ ادامه آرایش صورت خود بروید. اکثر این مدل خط چشم‌ها ضد آب هستند و در برابر عرق نیز مقاوم‌اند.

استفاده از این خط چشم‌ها معمولا آسانتر و سریعتر از خط چشم‌های مویی است و ماندگاری بالاتری نیز دارند. به عبارتی خط چشم‌های ماژیکی بهترین انتخاب برای مبتدی‌ها هستند زیرا به کمک آنها به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان می‌توان آرایش چشم زیبا و حرفه‌ای داشت.

در ادامه به معرفی بهترین خط چشم های ماژیکی خواهیم پرداخت:

  • پیگمنت بالا
  • ضدآب و ماندگاری بالا
  • قابلیت کشیدن خط چشم باریک یا پهن
  • خشک شدن سریع
  • پاک شدن راحت به وسیله پاک کننده های آرایش
  • تست شده توسط متخصصین چشم
  • رنگ intrepid teal 306
  • با حجم 1/0 میل
خط چشم لورال

اگر به دنبال یک آرایش چشم حرفه‌ای، ماندگار و سبک هستید، خط چشم ماژیکی لورال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چرا که این خط چشم بسیار ماندگار است، به هیچ عنوان در اطراف پلک پخش نمی‌شود و به سرعت خشک خواهد شد.

خط چشم ماژیکی برند لورال ضد آب است، پیگمنت بالایی دارد و همچنین به راحتی با انواع پاک کننده‌های چشم پاک می‌شود. به هیچ عنوان باعث بروز مشکل و حساسیت نخواهد شد و تاییده‌های مختلف اتحادیه اروپا و پزشکان چشم را دریافت کرده است.

اپلیکاتور نرم و انعطاف پذیر
فرمولاسیون پیشرفته
پیگمنت بسیار بالا
ماندگاری بالا
مشکی مات
بسیار نرم و روان
ضدآب و بدون ریزش
فاقد الكل، گلوتن، پارابن و سایر مواد مضر
وگان وبدون تست بر روی حیوانات

خط چشم شیگلم

اگر ساکن منطقه‌ای گرم و مرطوب هستید و به دنبال خط چشمی ضد آب هستید تا با عرق کردن صورتتان از بین نرود، ما به شما خط چشم ماژیکی ضد آب شیگلم را معرفی می‌کنیم. این خط چشم به راحتی روی پوست کشیده می‌شود و به عبارتی دقت بالایی دارد. پیگمنت عالی‌ و ماندگاری فوق العاده‌ آن، باعث شده تا جزو بهترین خط چشم های ماژیکی دنیا محسوب شود. پاک کردن آن نیز بسیار آسان و بی دردسر است.

دارای فرمول مایع با رنگدانه های غنی و پررنگ تاتو مانند
دارای نوک نازک و سوزنی
دارای فرمولی ضد آب و ماندگاری طولانی مدت
دارای عملکرد فوق العاده و مقاوم در برابر لک شدن
ایجاد خطوط صاف و بدون هیچ شکافی روی پوست
قابلیت استفاده آسان و کنترل کامل
پرفروش ترین خط چشم KVD و برنده بیش از 20 جایزه زیبایی
وگان و بدون تست حیوانی
مناسب انواع پوست و چشم

خط چشم کت وان دی

بهترین و راحت ترین خط چشمی که تاحالا استفاده کردین
سر این خط چشم به شکلی طراحی شده که میتونین حرفه ای ترین و
بی نقص ترین خط چشم رو باهاش تجربه کنین

بسیار نرم و روان
استفاده آسان
پیگمنت بسیار بالا
۲۴ ساعت ماندگاری و ضد آب
بدون ریزش و پخش شدن
✅ رنگ chocolate

(حجم ۰/۶ میل)
ساخت ژاپن

خط چشم ماژیکی بتر دن سکس قهوه‌ای توفیسد Too Faced

با خط چشم ماژیکی Better Than Sex قهوه‌ای Too Faced، چشمانی زیبا، جذاب و گیرا داشته باشید! این خط چشم با داشتن رنگ قهوه‌ای مدرن و ملایم، به چشمان شما عمق و گیرایی می‌بخشد و برای آرایش‌های طبیعی و روزانه به سبک های جدید ایده‌آل است. نوک روان این خط چشم، کشیدن خطوط صاف و دقیق را برای شما آسان می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان، آرایشی بی‌نقص داشته باشید.این خط چشم تا 24 ساعت ماندگاری دارد و در برابر آب، اشک و تعریق مقاوم است. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از آن در طول روز و یا در مهمانی‌ها استفاده کنید.

انتخاب خط چشم ماژیکی ارزان

فاکتور قیمت بدون شک یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب خط چشم ماژیکی است. متاسفانه محصولات آرایشی فیک و ارزان زیادی در بازار وجود دارند که علاوه بر کیفیت پایین، باعث بروز حساسیت و بیماری‌های مختلفی نیز می‌شوند. محصولات مربوط به آرایش چشم یکی از حساس‌ترین محصولات آرایشی هستند؛ چرا که ارتباط مستقیمی با چشم دارند و کیفیت پایین آنها باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری برای چشم شما خواهند شد. پس قبل از لوازم آرایش مخصوص چشم، حتما تحقیق و بررسی‌های لازم را به عمل آورید.

برخی برندهای لوازم آرایشی مشهور دنیا در کنار کیفیت و دوام بالا، قیمت مناسبی نیز دارند. برند گلدن رز یکی از این برندهاست. خط چشم ماژیکی گلدن رز جزو محبوب‌ترین محصولات لاین آرایش چشم این برند محبوب است. این خط چشم در برابر آب و تعریق مقاوم است. رنگ بندی متنوعی دارد و دوام آن نیز بالاست.

بیشتر بخوانید: بهترین خط چشم مخملی

کشیدن خط چشم مایع زیبا

خرید خط چشم ماژیکی گیاهی

اگر دغدغه سلامت چشم و پوست حساس خود را دارید و به دنبال یک خط چشم ماژیکی گیاهی و استاندارد هستید، پیشنهاد ما به شما خط چشم ماژیکی توفیسد است. زیرا در ترکیبات این خط چشم مشهور، گیاه چای سبز وجود دارد. چای سبز موجود در ترکیبات آن به تقویت پوست اطراف چشم شما کمک زیادی می‌کند. خط چشم توفیسد ضد آب است، ماندگاری و دوام بالایی دارد و همچنین به راحتی با انواع پاک کننده‌های مخصوص چشم پاک می‌شود.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید و انتخاب بهترین خط چشم ماژیکی هستید ما در این مقاله به شما چند تا از بهترین خط چشم های ماژیکی که در بازار موجود است را معرفی کردیم. شما با استفاده از این خط چشم ها می توانید آرایشی چشم زیباتری انجام دهید.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.