معرفی بهترین ریمل عروس

ali
27 شهریور, 1402
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین ریمل عروس

زیبایی چشم ها یکی از مواردی است که همیشه در نگاه اول بسیار دیده می شود و فردی که به آرایش و زیبایی خود اهمیت می دهید خیلی مهم است چشمانی زیبا داشته باشد. یکی از مهم ترین وسایل آرایش چشم را می توان ریمل معرفی کرد. اگر شما قصد دارید عروسی را آرایش کنید باید حتما از بهترین ریمل عروس استفاده کنید تا بتوانید چشمانی زیبا و جذاب برای عروس طراحی کنید. 

در این مقاله ما قصد داریم شما را با بهترین ریمل هایی که برای آرایش چشمان عروس مناسب است آشنا کنیم تا اگر قصد خرید ریمل دارید ابتدا این ریمل ها را در اولویت قرار دهید. همچنین به نکات دیگری در این مقاله می پردازیم که شما با استفاده از این نکات می توانید استفاده بهتری از ریمل داشته باشید.

معرفی بهترین ریمل عروس

در این قسمت از مقاله می خواهیم ابتدا شما را با بهترین ریمل های عروس آشنا کنیم و سپس بعد از معرفی به نکات مهم کاربردی در این رابطه بپردازیم. پس اگر میخواهید با بهترین ریمل عروس آشنا شوید حتما ادامه این مقاله جذاب را مطالعه کنید.

حجم دهنده و بلند کننده مژه ها
حالت دهنده و لیفت کننده
حاوی ویتامین و تقویت کننده
ضخیم کننده مژه ها
رنگ بسیار مشکی
جدا کننده تارهای مژه
جلوگیری از چسبیدن مژه ها به هم
پوشش دهی تمام مژه ها
بافت سبک و بدون ایجاد احساس سنگینی
تایید شده توسط متخصصین چشم
مناسب برای افرادی که لنز استفاده میکنن

ریمل حجم دهنده استی لادر

ریمل حجم دهنده استی لادر یک ریمل حرفه ای با کیفیت بالا است که برای افزایش حجم و بلند کردن مژه ها طراحی شده است. این ریمل دارای یک برس انعطاف پذیر است که تمام مژه ها را به طور یکنواخت پوشش می دهد و حالتی طبیعی و جذاب به آن ها می بخشد.

 

حجم دهنده و بلندکننده
دارای برس مویی با تراکم زیاد
رنگ فوق العاده مشکی
ماندگاری بسیار بالا
بدون ایجاد چسبندگی
فاقد پارابن

ریمل حجم دهنده اسنس

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume یکی از پرطرفدارترین ریمل‌های برند اسنس است که با قیمت مناسب و کیفیت خوب خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف‌کنندگان پیدا کند. این ریمل دارای برس فیبری بزرگ و حجیمی است که به خوبی تمام مژه‌ها را پوشش داده و به آن‌ها حجم می دهد. رنگدانه‌های مشکی این ریمل نیز بسیار غلیظ و مشکی هستند که به مژه‌ها جلوه‌ای زیبا و طبیعی می‌دهند.

ماندگاری بالا
ضد آب , آبرسان
مقاوم در برابر محو شدن
حجم دهنده
بدون ریزش
پیگمنت بالا

حجم دهنده شیگلم | فروشگاه موراشین

ریمل شیگلم از دیگر محصولاتی است که برای آرایش چشمان عروس توصیه می شود و این ریمل را یکی دیگر از بهترین ریمل عروس می توان معرفی کرد. این ریمل ماندگاری بسیار خوبی دارد و همچنین کاملا بدون ریزش است و حتی شما از این محصول در شرایط مرطوب هم می توانید استفاده کنید.

حجم‌دهنده و بلندکننده
پرکننده و ضخیم کننده مژه ها
ماندگاری ۱۲ ساعته
بدون ریزش و پوسته پوسته شدن
بسیار مشکی
براش این ریمل به گونه ای طراحی شده که همه‌ی مژه ها را از ریز و درشت کاور میکند
فاقد پارابن، فتالات، سیلیکون،…
وگان و بدون تست حیوانی

ریمل اسمش باکش

ریمل سوپر فن اسمش باکس، محصولی محبوب از برند اسمش باکس است که به دلیل کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده، به یکی از ریمل های مورد علاقه بسیاری از خانم ها تبدیل شده است. این ریمل با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد و برس innovativo، مژه ها را به طور قابل توجهی بلندتر، پرپشت تر و حجیم تر می کند و ظاهری جذاب و طبیعی به آنها می دهد.

using mascara 1 | فروشگاه موراشین

انواع ریمل

1- ریمل حجم دهنده: این نوع ریمل با استفاده از فرمول غلیظ خود، مژه ها را پرپشت تر نشان می دهد. ریمل های حجم دهنده معمولاً برسی تپل و ضخیم دارند تا بتوانند مقدار زیادی ریمل را به مژه ها برس بزنند. این نوع ریمل برای خانم هایی که مژه های نازک یا کم پشت دارند مناسب است.
2- ریمل بلند کننده: این نوع ریمل با استفاده از الیاف یا سایر مواد، مژه ها را بلندتر نشان می دهد. ریمل های بلند کننده معمولاً فرمولی دارند که می توان چند لایه از آن را روی هم زد بدون اینکه مژه ها را به هم بچسبانند. این نوع ریمل برای خانم هایی که مژه های کوتاه یا متوسط دارند مناسب است.
3- ریمل فر کننده: این نوع ریمل به مژه ها شکل می دهد و مژه ها را به سمت بالا حالت می دهد. ریمل های فر کننده معمولاً حاوی پلیمر یا رزین هستند تا به حفظ فر مژه ها کمک کنند. این نوع ریمل برای خانم هایی که مژه های صاف یا بدون حالت دارند مناسب است.
4- ریمل ضد آب: این نوع ریمل در برابر آب و اشک مقاوم است. ریمل های ضد آب برای خانم هایی که فعالیت زیادی دارند یا در مکان های مرطوب زندگی می کنند مناسب است.

انواع ریمل های خوب عروس

ویژگی های بهترین ریمل عروس

1- ماندگاری بالا

ماندگاری ریمل به عوامل مختلفی مانند فرمولاسیون، نوع برس و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. ریمل های ضد آب ماندگاری بیشتری نسبت به ریمل های معمولی دارند. همچنین، ریمل هایی که دارای براش های ضخیم تر هستند، ماندگاری بیشتری دارند. برای افزایش ماندگاری ریمل، می توان از پرایمر مژه استفاده کرد.

2- حجم دهندگی و بلند کنندگی

ریمل های حجم دهنده حاوی الیاف مصنوعی هستند که به مژه ها می چسبند و آنها را پرپشت تر می کنند. ریمل های بلند کننده معمولاً حاوی ترکیبات نرم کننده هستند که مژه ها را بلندتر و صاف تر می کنند.

3- نرم و سبک بودن

ریمل های حاوی مواد روغنی یا موم ممکن است مژه ها را سنگین کنند و باعث ریزش آنها شوند. بنابراین، بهتر است از ریمل هایی استفاده کنید که فاقد این مواد هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک رژ لب عروس

بهترین مارک ریمل عروس

4- عدم ایجاد حساسیت

ریمل های حاوی مواد حساسیت زا ممکن است باعث قرمزی، خارش یا سوزش چشم ها شوند. بنابراین، بهتر است از ریمل هایی استفاده کنید که فاقد مواد حساسیت زا هستند.

5- برس مناسب

برس ریمل باید بتواند مژه ها را به خوبی جدا کند و به آنها حالت دهد. برس های ضخیم تر برای حجم دادن به مژه ها مناسب هستند. برس های نازک تر برای بلند کردن مژه ها مناسب هستند. برس های منحنی برای فرم دادن به مژه ها مناسب هستند.

سخن پایانی

همان طور که این مقاله را تا آخر مطالعه کردید ما در مورد بهترین ریمل عروس صحبت کردیم و محصولاتی را معرفی کردیم که شما به کمک این محصولات می توانید بهترین آرایش را برای عروس انجام دهید. اگر به نظر ریمل دیگری هم وجود دارد که می تواند جزو بهترین ریمل عروس باشد حتما در قسمت نظرات بیان کنید تا در صورت تایید در مقاله قرار گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.