کرم پودر استی لادر اصلی و تقلبی

ali
25 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کرم پودر استی لادر اصلی و تقلبی

اگر شما هم به دنبال تشخیص کرم پودر استی لادر اصلی و تقلبی هستید احتمالا با مشکل عدم اطمینان از فروشگاه های لوازم آرایشی روبرو هستید. چون همان طور که می دانید فروش لوازم آرایشی یکی از کارهای پر سود در دنیاست و بعضی افراد سود جو بخاطر سود اینکه بتوانند سود بیشتری از این قضیه ببرند سعی می کنند محصولات تقلبی تولید کنند.

اگر شما با راه های تشخیص کرم پودر استی لادر اصلی از تقبلی آشنا نباشید به راحتی به جای خرید کرم پودر استی لادر اصلی، کرم پودر استی لادر تقلبی خریداری می کنید و زمانی متوجه می شوید که کرم پودری که خریداری کردید تقلبی است که کار از کار گذشته است. 

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل شما را با راه های تشخیص کرم پودر استی لادر اصلی و تقلبی آشنا کنیم تا بعد از مطالعه این مقاله دیگر کرم پودر استی لادر تقلبی خریداری نکنید. پس اگر به این موضوع علاقه دارید حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. 

کرم پودر استی لادر اصلی و تقلبی

راهنمای تشخیص کرم پودر استی لادر اصلی و تقلبی

در این قسمت از مقاله به چهار مورد از مهم ترین مواردی که شما می توانید به کمک آنها کرم پودر تقلبی را شناسایی کنید معرفی می کنیم.

1- بسته بندی

اولین موردی که برای تشخیص کرم پودر اصلی استی لادر باید به آن توجه کنید نوع بسته بندی محصول است. همیشه بسته بندی محصول اصلی بدون هیچگونه خط و خشی است و محصول اصلی یک بسته بندی کاملا مرتب و شیک دارد. در حالی که بسته بندی محصولات تقلبی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

به عنوان مثال بسته بندی های اصلی همیشه دارای مواد مهمی مثل برچسب، داشتن نام برند محصول، کد محصول، بارکد و…. است در حالی که بسته بندی های تقلبی یا همه این موارد و یا برخی از این موارد را ندارد و بهتر است به دنبال محصولی باشید که از نظر هویتی کامل باشد.

 

بسته بندی کرم پودر استی لادر

2- برچسب

دقت کنید که برچسب کرم پودر به صورت کامل و درست چسبانده شده باشد. همچنین برچسب باید شامل مواردی مثل نا محصول، شماره پروانه تولید، تاریخ انقضا، نام و آدرس شرکت تولید کننده و همچنین کشور سازنده باشد. معمولا محصولات تقلبی این اطلاعات را ناقص ارائه می دهند و یا از اطلاعات جعلی استفاده می کنند.

3- رنگ و بافت محصول

معمولا اکثر لوازم آرایشی ها اجازه تست کرم پودر از خود محصول را نمی دهند اما اگر لوازم آرایشی که قصد خرید از آن را دارید اجازه این کار را داد می توانید از رنگ و بافت محصول متوجه تقلبی یا اصلی بودن محصول شوید.

رنگ و بافت محصولی که قصد تهیه آن را دارید با محصولی اصلی مطابقت داشته باشد. بافت کرم پودر استی لادر بسیار نرم و لطیف است و به راحتی روی پوست قرار می گیرد. اما کرم پودر استی لادر فیک بافتی سخت و سفت تر دارد.

برچسب محصول

4- قیمت محصول

چهارمین موردی که به کمک آن می توانید کرم پودر اصلی استی لادر اصلی و تقلبی را تشخیص دهید بررسی قیمت است. معمولا همیشه محصولاتی که تقلبی هستند قیمتی پایین تر نسبت به محصول اصلی دارند. در بازار لوازم آرایشی بخاطر رقابت زیادی که وجود دارد گاهی اوقات فروشندگان لوازم آرایشی قیمت هایی را پیشنهاد می دهند که اصلا قابل باور نیست و همین می تواند آلارمی برای فیک بودن کرم پودر باشد.

لوازم آرایشی تا مبلغ مشخصی می توانند قیمت شان پایین باشد و اگر از آن پایین تر باشد اصلا به صرفه نیست و برای فروشنده فقط ضرر تولید می کند مگر اینکه فروشنده محصولی تقلبی و غیر اورجینال به فروش برساند که بتواند سودی کسب کند.

5- ماندگاری

کرم پودر استی لادر اصلی معمولاً ماندگاری بالایی دارد و تا پایان روز روی پوست باقی می ماند. کرم پودر استی لادر تقلبی ممکن است ماندگاری کمتری داشته باشد و زودتر از کرم پودر اصلی پاک شود.

6- فرمول

کرم پودر استی لادر اصلی معمولاً نرم و لطیف است و به راحتی روی پوست پخش می شود. کرم پودر استی لادر تقلبی ممکن است خشک و سفت باشد و به سختی روی پوست پخش شود.

مشخصات محصول

معرفی کرم پودر های اصل استی لادر

در بالا نکات مهمی در رابطه با شناسایی کرم پودر استی لادر اصل از فیک بیان کردیم که شما با توجه به این نکات میتوانید کرم پودر خودتان را خریداری کنید. همچنین شما می توانید دو تا از بهترین کرم پودرهای برند استی لادر را در پایین مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید. این کرم پودر ها 100% اصل هستند و میتوانید با خیال راحت آن ها را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

ماندگاری 24 ساعته.
نمای بسیار طبیعی و مات.
پایه ساخت ضد آب
مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
کنترل چربی پوست
پوشش یکسان
بدون ته نشین شدن در خطوط ریز یا منافذ
بدون روغن، بدون چربی
تست شده توسط متخصصین پوست
ضد جوش؛
منافذ را مسدود نخواهد کرد
بدون رایحه مصنوعی
بدون گلوتن
فاقد پارابن، فتالات، سولفیت، الکل های خشک کن، روغن معدنی
کرم پودر استی لادر دابل ور Estee Lauder

كاور مديوم تا فول
مرطوب كننده پوست
بافت ابريشمي و فلوييدی 
دارای تکنولوژی پیشرفته re-nutriv 
کاهش عیوب و منافذ پوست
ماندگاري بالايي داد و ضد رطوبت است.
دارای spf 20 ، محافظت از پوست دربرابر اشعه هاي UVB و UVA
از ايجاد چين و چروک و خطوط روی پوست جلوگيری می كند
تست شده توسط متخصصين پوست
غير آكنه زا و باعث انسداد منافذ نميشود

کرم پودر استی لادر ری نتریو

نکاتی که در خرید محصولات اصلی باید مد نظر داشته باشید:

برای اینکه بتوانید کرم پودر استی لادر اصل خریداری کنید باید نکاتی را رعایت کنید که با رعایت کردن این نکات درصد خرید کرم پودر استی لادر تقلبی به تقریبا به صفر می رسد و دیگر نیازی نیست که استرس داشته باشید:

1-خرید کرم پودر از مراکز فروش رسمی

یکی از بهترین راه هایی که برای خرید کرم پودر اصل می توانید انجام دهید خرید از فروشگاه های رسمی است. این فروشگاه ها بخاطر اینکه نمایندگی اصلی محصولات هستند محصول غیر اورجینال به فروش نمی رسانند و شما با خیال راحت می توانید از فروشگاه های محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

کرم پودر استی لادر

2- مشاهده تاریخ انقضا

قبل از اینکه کرم پودر را خریداری کنید حتما به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنید. معمولا اکثر محصولاتی که تاریخ انقضای آنها نزدیک است محصول تقلبی هستند پس حتما از خرید این محصولات خودداری کنید.

3- خرید محصول از فروشگاه های معتبر آنلاین

سومین مورد خرید از فروشگاه های معتبر آنلاین است. گاهی اوقات ممکن است شما در شهری زندگی کنید که به مراکز رسمی محصولات دسترسی نداشته باشید . بهترین کار در این زمان خرید از فروشگاه های آنلاین و معتبر است. یکی از این فروشگاه های معتبر آنلاین فروشگاه موراشین است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش می رساند.

4- مشاهده نظرات و امتیازات مشتریان

اگر قصد خرید به صورت آنلاین دارید قبل از خرید نظرات و امتیازات مشتریان را بررسی کنید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. همچنین می توانید با خواندن نظرات کاربران به سوالاتی که در ذهن دارید پاسخ دهید. 

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از خرید کرم پودر استی لادر تقلبی آورده شده است

از خرید کرم پودر استی لادر از فروشگاه های غیرمعتبر خودداری کنید.

به بسته بندی کرم پودر استی لادر دقت کنید.

کرم پودر را تست کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به صورت کامل راه های تشخیص کرم پودر استی لادر اصل و تقلبی بیان شود که شما با استفاده از این راه ها می توانید کرم پودر اصلی و تقلبی را تشخیص دهید. همچنین اگر به نظر شما راه دیگری برای تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی وجود دارد حتما در قسمت نظرات آن را بیان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.