معرفی بهترین رژگونه خارجی

ali
17 شهریور, 1402
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین رژگونه خارجی

رژگونه یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد است که می‌تواند به چهره‌ی شما جلوه‌ای طبیعی و زیبا ببخشد. با استفاده از رژگونه می‌توانید گونه‌های خود را برجسته‌تر کنید، رنگ پوست خود را متعادل‌تر کنید و به چهره‌ی خود درخشش خاصی ببخشید. با وجود تنوع بالای رژگونه‌های موجود در بازار، انتخاب بهترین رژگونه خارجی ممکن است کمی دشوار باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین رژگونه‌های خارجی از نظر کیفیت، ماندگاری و قیمت بپردازیم.

ژگونه چیست

رژگونه چیست؟

خیلی از خانوم ها دوست دارند همیشه صورتی جذاب و متفاوت نسبت به دیگران داشته باشند. یکی از لوازم آرایشی که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد رژگونه است. رژگونه یک وسیله آرایشی است که برای برجسته کردن استخوان گونه و ایجاد ظاهری شاداب و سرزنده استفاده می‌شود.

معرفی بهترین رژگونه خارجی

در این قسمت از مقاله ابتدا به معرفی بهترین رژگونه های خارجی می پردازیم و سپس شما را با نکاتی آشنا میکنیم که با خیال راحت می توانید بهترین رژگونه خارجی را خریداری کنید.

رژگونه مايع با تركيبات مغذي
ماندگاري بالا
پيگمنت بالا
بافت كرمي سبك و نرم
داراي اپليكاتور اسفنجي براي استفاده آسان
در نهايت روي پوست بسيار نچرال و مات ميشود
قابل استفاده بر روي گونه، پلك و لب

رژگونه شیگلم

رژگونه شیگلم یک محصول آرایشی لوکس است که با رنگ‌های بسیار زیبا و متنوع، گونه‌ها را خوشرنگ میکند. این رژگونه فینیش مات دارد و میکاپی شیک و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد. این رژگونه دارای بافت ژل-کرمی و بسیار سبک است که به راحتی روی پوست پخش می‌شود و به آن رنگ می‌دهد. رژگونه شیگلم پیگمنت بالا و ماندگاری طولانی مدت دارد. این رژگونه ضد لک بوده و سبب می‌شود تا گونه‌ها جلوه‌ای حجیم و بسیار زیبا داشته باشند.

این رژگونه حاوی مواد مغذی مانند ویتامین C است که این مواد را به پوست شما می‌رساند. این رژگونه دارای نوک اسفنجی بوده و به راحتی روی پوست کشیده می‌شود و رنگ را به آن تزریق می‌کند. رژگونه کالر بلوم لیکویید شی گلم پکیجینگ و بسته بندی زیبایی نیز دارد. این رژگونه به صورت وگان و بدون تست حیوانی تولید شده و برای انواع پوست‌ها با هر تناژ رنگی مناسب است.

رژگونه مايع با تركيبات مغذي
ماندگاري بالا
پيگمنت بالا
بافت كرمي سبك و نرم
داراي اپليكاتور اسفنجي براي استفاده آسان
در نهايت روي پوست بسيار نچرال و مات ميشود
قابل استفاده بر روي گونه، پلك و لب

رژگونه نارس

رژ گونه ها یکی از مهم ترین وسایل آرایشی در میان بانوان است که برای جذابیت بیشتر و برجسته سازی گونه ها به کار می روند. رژ گونه باعث شاداب و سرحال تر نشان دادن شما می شود و چهره ای با طراوت و دل پذیر به شما می بخشد. رژگونه نارس رنگ اورگاسم یک رژگونه فوق العاده خوش رنگ و بی نظیر با بافتی نرم و پودری است و با رنگدانه های غنی خود، جلوه ای زیبا و طبیعی به گونه‌ ها می‌دهد. رژگونه Nars Orgasm Blush به دلیل رنگ جذاب و کیفیت بالا، پرفروش‌ ترین و محبوب ترین رژگونه در ایالات متحده آمریکا می باشد.

 

بافت کرمی،نرم،مخملی و سبک
پخش آسان و راحت (با دست یا براش)
ماندگاری بالا
آبرسان و نرم کننده پوست
ترکیبات مغذی
حاوی گیاهان دریایی،نارگیل و سدیم هیالورونات
کاهش منافذ و خطوط برای نمای بهتر و جوان تر پوست
وگان و بدون تست حیوانی
فاقد پارابن،فتالات،گلوتن،….

✅ رنگ: pink sky

رژگونه کرمی تارت

رژگونه کرمی تارت محصولی است که برای ایجاد ظاهری طبیعی و درخشان طراحی شده است. این محصول با مواد مرطوب کننده مانند هیالورونیک اسید و روغن نارگیل ساخته شده است که به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می کند. این محصول همچنین بدون چربی و بدون گلوتن است و برای پوست های حساس مناسب است.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه‌ها در انواع مختلفی با فرمول‌های مختلف موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

1- رژگونه پودری

رژگونه‌های پودری یکی از انواع پرطرفدار رژگونه هستند. این رژگونه‌ها معمولاً در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها موجود هستند و به راحتی با استفاده از یک براش مخصوص روی پوست پخش می‌شوند. رژگونه‌های پودری برای انواع پوست مناسب هستند، اما برای پوست‌های چرب گزینه‌ای بهتر هستند.

2- رژگونه مایع

رژگونه‌های مایع معمولاً در فرم کرم یا ژل موجود هستند. این رژگونه‌ها به راحتی روی پوست پخش می‌شوند و جلوه‌ای صاف و طبیعی دارند. رژگونه‌های مایع برای پوست‌های خشک و معمولی گزینه‌ای بهتر هستند.

3- رژگونه کرمی

رژگونه‌های کرمی ترکیبی از رژگونه‌های پودری و مایع هستند. این رژگونه‌ها به راحتی روی پوست پخش می‌شوند و جلوه‌ای مات و طبیعی دارند. رژگونه‌های کرمی برای انواع پوست مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: انواع رژ لب 

استفاده از رژگونه

مهمترین نکات هنگام خرید بهترین رژگونه خارجی

بسیار مهم است که هنگام خرید رژگونه نکات مهمی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین خرید را داشته باشید و رژگونه ای را خریداری کنید که مناسب تان است.

1- نوع رژگونه: رژگونه‌ها در سه نوع پودری، کرمی و مایع موجود هستند. رژگونه‌های پودری پوشش‌دهی بیشتری دارند و برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب هستند. رژگونه‌های کرمی بافت نرم‌تری دارند و برای پوست‌های خشک و نرمال مناسب هستند. رژگونه‌های مایع نیز ماندگاری بیشتری دارند و برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب هستند.
2- رنگ رژگونه: رنگ رژگونه باید با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. در صورتی که پوست روشن دارید، بهتر است از رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، هلویی و گلبهی استفاده کنید. اگر پوست گندمی دارید، می‌توانید از رنگ‌های صورتی پررنگ، هلویی تیره و برنزه استفاده کنید. اگر پوست تیره دارید، می‌توانید از رنگ‌های سرخابی، نارنجی و بنفش استفاده کنید.
3- ماندگاری رژگونه: ماندگاری رژگونه نیز یکی از عوامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. رژگونه‌های پودری و مایع ماندگاری بیشتری نسبت به رژگونه‌های کرمی دارند.
4- ضد حساسیت بودن رژگونه: قبل از خرید رژگونه، حتماً آن را تست کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.
علاوه بر این نکات، می‌توانید هنگام خرید رژگونه به مواردی مانند برند، قیمت و کیفیت آن نیز توجه کنید.

young female putting makeup front mirror 181624 55894 | فروشگاه موراشین

نحوه استفاده از رژ گونه

برای استفاده از رژگونه، ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید و خشک کنید. سپس یک پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید. پرایمر باعث ماندگاری بیشتر رژگونه می‌شود.

رژگونه را با براش یا انگشت خود روی گونه‌ها بزنید. برای ایجاد برجستگی بیشتر، رژگونه را از قسمت بالای گونه به سمت پایین پخش کنید.

می‌توانید از دو رنگ رژگونه برای ایجاد جلوه‌ای طبیعی‌تر استفاده کنید. برای این کار، ابتدا یک رنگ روشن را به قسمت بالای گونه بزنید و سپس یک رنگ تیره‌تر را به قسمت پایین گونه بزنید.

نکات مهم هنگام استفاده رژگونه

  • 1- برای ایجاد جلوه‌ای طبیعی، از رژگونه به مقدار کم استفاده کنید.
  • 2- اگر پوست چرب دارید، از رژگونه پودری یا کرمی استفاده کنید.
  • 3- اگر پوست خشک دارید، از رژگونه مایع یا ژله‌ای استفاده کنید.
  • 4- برای برجسته کردن گونه‌ها، رژگونه را در بالای استخوان گونه‌ها بزنید.
  • 5- برای ایجاد جلوه‌ای جوان‌تر، رژگونه را به شکل دایره‌ای روی گونه‌ها بزنید.

سخن پایانی

در این مقاله ما به صورت کامل شما را با بهترین رژگونه خارجی آشنا کردیم و نکاتی را بیان کردیم که شما به وسیله این نکات میتوانید مناسب ترین رژگونه را خریداری کنید و از خریدی که داشتید لذت کافی را ببرید. اگر محصولی را که مناسب بهترین رژگونه های خارجی میشناسید حتما در قسمت نظرات بیان کنید تا در صورت تایید آن را داخل مقاله قرار دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.