عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب

ali
21 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب

آیا از عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب اطلاع دارید؟ اگر دقت کرده باشید و مقالات سایت فروشگاهی موراشین را مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که ما در اکثر مقالات به این مورد مهم اشاره کرده ایم که اگر می خواهید آسیبی به پوست تان وارد نشود حتما از کرم پودر های اصل و مرغوب استفاده کنید. 

همان طور که می دانید چند سال گذشته اکثر پزشکان استفاده مداوم از کرم پودر را نهی می کردند و می گفتند استفاده مداوم از کرم پودر باعث آسیب به پوست بدن می شود. اما امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی دیگر استفاده مداوم از کرم پودر آسیبی به پوست تان وارد نمی کند فقط به شرطی که از کرم پودرهایی استفاده کنید که مرغوب و با کیفیت هستند.

اما اگر می خواهید بدانید که استفاده از کرم پودر نامرغوب چه آسیب هایی به پوست وارد می کند حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب

عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب

در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با چند مورد از مهم ترین عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب آشنا کنیم. اگر با این عوارض آشنا شوید احتمالا دیگر از خرید کرم پودر نامرغوب خودداری کنید و همیشه به دنبال خرید کرم پودر مرغوب باشید.

1- ایجاد حساسیت پوستی

اولین عارضه ای که استفاده کرم پودر نامرغوب ایجاد می کند حساسیت پوستی است. این مورد بسیار مهم است و حتما هنگام خرید باید محصولی که تهیه می کند حساسیت زا نباشد. اما شاید برایتان سوال باشد که از کجا متوجه شویم یک کرم پودر حساسیت زا است و نه؟ 

اگر دقت کرده باشید کرم پودر هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند ویژگی حساسیت زا نبودن را هم دارند و اگر به سایت تولید کننده محصول مراجعه کنید میتوانید این ویژگی را مشاهده کنید. معمولا موادی مانند پارابن و الکل باعث حساسیت می شوند و گاهی این حساسیت تا جایی پیش می رود که منجر به اگزما می شود. 

ایجاد جوش و قرمزی روی پوست

2- ایجاد جوش

دومین موردی که استفاده از کرم پودر نامرغوب باعث آن می شود ایجاد جوش های مختلف بر روی صورت است. کرم پودر بخاطر اینکه زیاد بر روی پوست می ماند اگر باعث انسداد منافذ پوست شود باعث ایجاد جوش بر روی پوست می شود و بعد از مدتی استفاده از کرم پودر باعث ایجاد جوش های مختلف بر روی صورت می شود.

3- ایجاد لک بر روی صورت

مورد دیگری که استفاده از کر پودر نامرغوب باعث آن می شود ایجاد لکه های مخلف بر روی صورت است. معمولا اکثر کرم پودرها از رنگدانه های طبیعی استفاده می کنند اما بعضی از کرم پودرها برای ایجاد پوشانندگی بسیار بیشتر از رنگدانه های غیر طبیعی استفاده می کنند که نتیجه ای جز ضرر به پوست و ایجاد لکه بر روی صورت ندارد.

عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب

4- عدم محافظت در برابر نور خورشید

معمولا تمام کرم پودرهای با کیفیت و مرغوبی که ساخته می شود دارای SPF هستند که هر کدام دارای SPF مختلفی هستند و شما با توجه به شرایطی که دارید باید کرم پودری که SPF متناسب با پوست شما دارد را خریداری کنید. اگر کرم پودری غیر مرغوب تهیه کنید علاوه بر اینکه به پوست تان آسیب می رساند همچنین از پوست تان در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت نمی کند.

دقت داشته باشید که حتی اگر کرم پودری مرغوب و با کیفیت تهیه کردید اگر SPF متناسب با شرایطی که می خواهید در آن قرار بگیرید نداشت حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا به پوست تان آسیبی وارد نشود.

5- ایجاد قرمزی چشم ها

بعضی از خانم ها ترجیح می دهند به جای استفاده از کانسیلر برای اطراف چشم، از کرم پودر استفاده کنند. استفاده از کرم پودر اگر مرغوب و با کیفیت باشد مشکلی ایجاد نمی کند اما استفاده از کرم پودر نا مرغوب باعث می شود که بعد از زدن کرم پودر، مواد داخل پشم بریزد و چشم دچار قرمزی و گاهی اوقات عفونت شود.

ویژگی اصلی این محصول، ماندگاری بالای آن است.کرم پودر استی لادر از تکنولوژی Stay-in-Place ترکیب شده است که به پوست کمک می‌کند تا ۲۴ ساعت بدون تغییر رنگ یا محو شدن باقی بماند. این به معنای این است که آرایش شما در طول روز بدون نیاز به تجدید کردن باقی می‌ماند.

کرم پودر استی لادر دارای پوشش بسیار خوبی است و می‌تواند انواع عیوب پوستی مانند لکه‌ها، جوش‌ها و قرمزی‌ها را پنهان کند. فرمولاسیون این محصول بسیار سبک و غیر چرب بوده و به پوست اجازه می‌دهد تا نفس بکشد و رطوبت طبیعی خود را حفظ کند

شیشه پودر استی لادر

کرم پودر استودیو فیک مک از دیگر کرم پودرهایی است که علاوه بر تایید متخصصان فروشگاه موراشین همچنین دیگر متخصصان در دنیا آن را تایید می کنند. این محصول علاوه بر ماندگاری بالایی که دارد همچنین به هیچ عنوان به پوست صورت شما آسیبی وارد نمی کند و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

این کرم پودر دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالایی است و اگر پوست چربی دارید بسیار آن را پیشنهاد می کنیم چون بعد از استفاده این محصول پوست تان مات می شود و از براقیت و درخشندگی پوست تان راحتی می شوید.

کرم پودر استودیو فیکس مک MAC Studio Fix Fundation

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد 5 مورد از مهم ترین عوارض استفاده از کرم پودر نامرغوب بیان شود تا شما از خطراتی که یک کرم پودر نامرغوب می تواند باعث آن شود آگاه شوید. اما اگر به نظر شما استفاده از کرم پودر های نامرغوب باعث خطرات و عوارض دیگری هم می شود هم در قسمت نظرات آن را منتشر کنید تا آن را بعد از صحت سنجی داخل مقاله قرار دهیم.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.