پک لوازم آرایشی شامل چه محصولاتی می شود؟

sajjad
17 فروردین, 1402
4 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پک لوازم آرایشی شامل چیست

اگر شما هم به دنبال این سوال هستید که پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟ این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم و به هر سوالی که در ذهنتان در این زمینه وجود دارد جواب بدهیم.

خرید لوازم آرایش به صورت جداگانه می تواند سبب سردرگم شدن شما شود،از این رو اکثر افراد خرید پک لوازم آرایشی را ترجیح می دهند؛ چرا که انتخاب از بین این همه برند و محصولات متنوع بسیار سخت می شود.

 برخی اوقات نیز این مشکل زمانی پیش می آید که شما با لوازم آرایشی آشنایی کامل ندارید، اما راهکاری برای شما وجود دارد که می توانید با استفاده از آن بدون این که سردرگم شوید، بهترین محصولات را خریداری نمایید.

استفاده از پک لوازم آرایشی می تواند به شما در انتخاب سریع و درست بسیار کمک کند و شما می توانید به این صورت صاحب یک بسته آرایشی عالی و با کیفیت شوید. چرا که متخصصان در حوزه آرایش در سایت موراشین پک لوازم آرایشی را برای شما بسته بندی کرده اند و شما می توانید با خیال راحت از آنها خرید نمایید.

در ادامه انواع پک های آرایشی موجود در سایت را برای شما بیان می کنیم و درباره هر کدام توضیح های مختص به آن را نیز بازگو خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی پک مورد نیازتان را انتخاب کنید. اما پیش از آن نیاز است که تا حدودی با لوازم آرایشی ضروری آشنا شوید.

 
پک لوازم آرایشی

آشنایی با انواع لوازم آرایشی ضروری

اگر بخواهیم بخواهیم آرایش صورت را دسته بندی کنیم آن را به سه بخش آرایش پوست، آرایش چشم و آرایش لب تقسم می کنیم. ابتدا برای هر کاری باید زمینه کار را درست کرد، برای این کار ابتدا به سراغ پوست می رویم و لوازم آرایشی مورد نیاز برای آن را بازگو خواهیم کرد.

لوازم آرایشی پوست صورت

برای شروع آرایش پوست این وسایل آرایشی ضروری هستند تا پایه آرایش خود را به خوبی ایجاد کنید. همان طور که می دانید پایه آرایش بسیار اهمیت دارد و اگر شما این مرحله را به خوبی انجام دهید می توانید یک آرایش ماندگار و بی نقص را بر روی صورت تان ایجاد کنید. 

کرم مرطوب کننده

در ابتدا نیاز است که با استفاده از کرم مرطوب کننده، پوستتان را به رطوبت کافی برسانید و خشکی پوست را نیز به این صورت از بین ببرید، همچنین با استفاده از آن از نفوذ مواد سنگین به منافذ پوستتان جلوگیری می کنید و سبب می شود تا آرایش ماندگاری بیشتری بر روی پوستتان داشته باشد.

استفاده از پرایمر

پرایمر صورت

پرایمر نیز از محصولاتی است که سبب می شود ماندگاری آرایش شما خیلی زیاد شود و بعد از مرطوب کننده و قبل از کرم پودر باید استفاده شود. پرایمر مانند یک لایه محافظتی است و باعث نرم و لطیف شدن پوستتان می شود.

کرم پودر

اصلی ترین قسمت آرایش صورت، انتخاب کرم پورد است؛کرم پودرها در انواع برند و رنگ و میزان پوشش طبقه بندی می شوند اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و با توجه به آن کرم پودر مناسب انتخاب کنید.البته کرم پودر های با کیفیتی مانند کرم پودر مک، کرم پودر استی لادر و یا کرم پودر شیگلم هستند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

اگر می خواهید پوستتان را روشن تر نشان دهید، کرم پودری بگیرید که یک درجه از پوستتان روشن تر باشد. البته میزان پوشش کرم پودر سلیقه ای است، اما بهتر است اگر قرار است برای مدت زیادی کرم پودر روی صورتتان باشد، بهتر است از کرم پودرهایی استفاده کنید که پوشش کمتری دارند تا کمتر به پوستتان آسیب برسانند.

کانسیلر چشم و صورت در پک لوازم آرایشی

کانسیلر صورت و چشم

از کانسیلر برای پوشاندن قرمزی و لک پوست و پشت چشم استفاده می شود. کانسیلر قدرت پوشانندگی بالاتری نسبت به دیگر لوازم آرایشی دارد و برای افرادی که لکه ها و جوش های زیادی روی سطح صورت شان دارند بسیار مناسب است.

پنکک

از پنکک عموما روی کرم پودر و برای ایجاد جلوه ای مات استفاده می شود و به وسیله آن می توانید سطحی صاف و یکدست روی پوست تان ایجاد کنید.

پنکک آرایشی با استفاده از یک اسفنج یا برس آرایشی روی پوست اعمال می شود. می توان آن را به تنهایی یا روی کرم پودر استفاده کرد. پنکک آرایشی به تثبیت آرایش کمک می کند و از ماسیده شدن یا چسبیدن آن جلوگیری می کند. همچنین می تواند به کاهش درخشندگی پوست کمک کند.

رژگونه

استفاده از رژ گونه می تواند صورت شما را شاداب تر نشان دهد و از حالت تک بعدی و یکدستی خارج کند. دقت داشته باشید که استفاده از رژگونه در آخرین مرحله است و شما به کمک رژگونه مانند رژگونه شیگلم می توانید صورتی زیباتر و شاداب تر ایجاد کنید.

کانتور صورت

از کانتور برای تغییر حالت برخی قسمت های صورت و زاویه دادن صورت استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که رنگ های تیره تر برای نشان دادن عمق می باشند و رنگ های روشن تر برجستگی را القا می کنند.

هایلایتر

هایلایتر عموما پودری است و خیلی براق و اکثرا برای استخوان گونه استفاده می شود. از آن برای روشن نشان دادن برخی از قسمت های صورت استفاده می شود.

آرایش چشم

لوازم آرایشی برای چشم

از جمله محصولاتی که عموما در پک کامل لوازم آرایشی وجود دارد، لوازم آرایش مخصوص چشم است که در ادامه به لوازم ضروری برای آرایش چشم نیز اشاره خواهیم کرد.

پرایمر

از پرایمر برای ماندگاری بیشتر سایه چشم استفاده می شود و همچنین سبب می شود که سایه چشم پر رنگتر به نظر آید. پرایمر ها باعث موارد زیر می شوند:

1- ایجاد یک پایه صاف و یکدست برای آرایش

2- پوشاندن عیوب پوست مانند منافذ بزرگ، خطوط ریز و چین و چروک ها

3- افزایش ماندگاری آرایش

4- ایجاد جلوه ای مات، براق یا مخملی برای پوست

مداد چشم یا خط چشم

هر دو برای فرم دادن به حالت چشم استفاده می شود و باعث می شوند چشمان شما زیبا تر و جذاب تر به نظر برسند.

ریمل

از ریمل برای حجیم و بلندتر کردن مژه ها استفاده می شود. تفاوتی نمی کند چه نوع مژه ای داشته باشید شما به راحتی می توانید مژه را پر پشت یا بلند و یا فر کنید.

بیشتر بخوانید: انواع ریمل

پک لوازم آرایشی شامل چه محصولاتی می شود؟

سایه چشم

سایه چشم در انواع برندها و مدل ها به صورت پودری، استیکی و مایع موجود است و باید پس از زیرسازی درست، استفاده شود. سایه چشم می تواند به برجسته کردن شکل چشم و ایجاد ظاهری کامل تر کمک کند. همچنین می تواند برای پنهان کردن کبودی و تیرگی زیر چشم استفاده شود.

مژه مصنوعی و چسب مژه

مژه مصنوعی در میان مژه های طبیعی تان افزوده می شود و به این صورت جلوه ای تیره تر، پر پشت تر و زیباتر به آنها می دهد که این کار با استفاده از چسب مژه انجام می شود.

مداد ابرو

با کمک مداد ابرو می توانید ابروهایتان را پررنگ تر و پرپشت تر نشان دهید. مداد ابرو کمک می‌کند تا شکل ابروها را بهتر تعریف کرده و با کمک تیرگی و ناهمواری‌های موجود در آنها، ابروها را پرکرده و توازن دهد.

انواع لوازم آرایشی لب

در این قسمت شما را با انواع لوازم آرایشی لب که باید در پک لوازم آرایشی وجود داشته باشد آشنا می کنیم

رژ لب

یکی از لوازم آرایشی خیلی محبوب، رژ لب است. رژ لب دارای روغن، نرم کننده و رنگ دانه است که سبب زیباتر شدن لب شما می شود؛ در مدل های مختلف مات، براق، و غیره عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: انواع رژ لب

پک لوازم آرایشی شامل چه محصولاتی می شود؟

برق لب

از برق لب برای براق و درخشان کردن لبها استفاده می شود.

خط لب

برای اینکه رژ لب بیشتر نشان داده شود، اطراف آن را با خط لب کمی پر رنگ تر عمق می دهند.

انواع پک لوازم آرایشی

در واقع پک لوازم آرایشی زیادی در بازار موجود است که هر کدام با تعداد فراوانی از لوازم های متعدد آرایش پر شده اند در حالی که بسیاری از آنها ممکن است چندان استفاده ای نشود، و به این صورت تنها شما پول محصولاتی را می دهید که تنها نیمی از آن را استفاده می کنید.

در ادامه ما به شما پک لوازم آرایشیرا  معرفی می کنیم که می توانید با خیال راحت آنها را خریداری نمایید، چرا که این پک ها دارای محصولات ضروری و با کیفیت هستند و می توانید با خیال راحت آنها را خریداری نمایید.

پکیج 7 تکه کلینیک CLINIQUE

پک لوازم آرایشی کلینیک

پکیج 7 تکه کلینیک CLINIQUE دارای بهترین لوازم آرایشی کلینیک در سایز مینی می باشد که شامل:

1- یک عدد کیف آرایشی

2- آبرسان دراماتیکالی 50 میلی: این آبرسان می تواند تا 8 ساعت رطوبت پوست شما را حفظ کند، از خصوصیات این آبرسان ضد حساسیت، سبک، ضد آکنه، و کاملا مناسب برای پوست های حساس، خشک و خیلی خشک می باشد.

3- آرایش پاک کن دو فاز 50 میلی: برای انواع پوست ها مناسب است، قدرت بالایی در پاک کنندگی دارد، فاقد چربی است و مخصوص چشم و لب و عدم ایجاد حساسیت از خصوصیات این محصول می باشد.

4- کرم دور چشم 5 میلی: از ویژگی های این کرم ضد حساسیت، رفع کننده چروک، آبرسانی دور چشم و ضد پف و تیرگی می باشد.

5- فوم پاک کننده 30 میلی: مناسب برای پوست های نرمال، پاک کننده عمیق منافذ پوست، از بین برنده چربی اضافی و شاداب کننده

6- ریمل مینی 5/3 میل: ضد حساسیت، قابل شستشو، بلند کننده، حجم دهنده و ماندگاری بالا از خصوصیات این محصولا است.

7-رژ لب جامد فول سایز 14 Plum Pop: حاوی پرایمر نرم کننده لب، بافت مخملی و سبک.

پکیج 8 تکه لوازم آرایشی کلینیک

پکیج 8 تکه لوازم آرایشی کلینیک یکی دیگر از محصولات بسیار پرطرفدار و با کیفیت است که در زیر می توانید مشخصات این محصول را مشاهده کنید.

1- یک کیف آرایشی
2- ماسک شب آبرسان ۳۰ میل: تغذیه کننده پوست، ابرسانی عمیق،حاوی الوئه ورا،شی باتر، زیتون، جلبک ،سبوس گندم،مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس
3- کرم دور چشم ۵ میل: آبرسانی دور چشم، ضدپف و تیرگی، سبک، رفع چروک ها، ضدحساسیت
4- فوم پاک کننده ۳۰ میل: برای پوستهای نرمال،پاک کننده عمقی پوست و منافذ، شاداب کننده، از بین برنده چربی اضافی
5- ریمل مینی ۳/۵ میل : حجم دهنده و بلند کننده، ماندگاری بالا، ضدحساسیت ، قابل شستشو
6- مداد چشم مشکی: پیگمنت بالا، ماندگاری تا ۱۲ ساعت، نرم ‌و روان، مقاوم در برابر آب و رطوبت، بدون پخش شدن، ضد حساسیت
7- آبرسان ۱۰۰ ساعته ۱۵ میل: ژل کرم،فاقد چربی، آبرسانی قوی، مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس، فاقد پارابن و فتالات و عطر
8- رژلب جامد love Pop 13 : حاوی پرایمر نرم کننده لب، بافت سبک و مخملی

پک لوازم آرایشی شامل چه محصولاتی می شود؟

اين ست شامل ٣ تا محصول پرفروش مخصوص چشم است :

1- دور چشم كلينيك all about eyes : آبرسانی دور چشم، ضدپف و تیرگی ،رفع چروک اطراف چشم،بافت سبک ژل کرم، ضد حساسیت

فول سایز (حجم ۱۵ میل)

2- محلول پاک کننده ارایش چشم: مناسب حتی برای ارایش های ضدآب، برای چشم و لب، عملکرد سریع ،رطوبت رسانی و شفاف کننده، قابل استفاده برای چشم های حساس، ترکیبات ملایم و بدون چربی

(حجم ۵۰ میل)

3- ریمل high impact: مشکی، بلند کننده، مناسب چشمهای حساس و افراد دارای لنز

(حجم ۳/۵ میل)

4- کیف آرایشی

ساخت امريكا

گیفت پک کلینیک

1- فوم شستشوی صورت : مخصوص پوست مختلط و چرب/ پاک کننده منافذ از ارایش و الودگی ها/ شاداب کننده پوست/ از بین برنده چربی اضافی پوست/ حاوی گلیسرین و اسید هیالورونیک

2- کرم شب اسمارت: مرطوب کننده و ترمیم کننده قوی/ کاهش چین و چروک و جلوگیری از پیری پوست/ لیفت کننده پوست/ کاهش لک های پوستی/ فاقد چربی و اسانس و مواد مضر

3- کرم دور چشم: آبرسان/ ضد پف و تیرگی/ بافت کرم ژل سبک و غیرچرب/ رفع چروک اطراف چشم/ ضدحساسیت/ فاقد سولفات و عطر و الکل

4- ریمل: بلندکننده/بدون ریزش/ مناسب حتی برای چشم های حساس و افرادی که لنز استفاده میکنند

5- رژلب جامد: رنگدانه هاي قوي/ حاوي پرايمر نرم كننده لب/ بسيار سبك/ بافت مخملي روي لب/ رنگ ٠٢ bare pop

6- مداد چشم: مشکی/ روان/ پيگمنت بالا/ فاقد پارابن و مواد مضر/مناسب حتي براي چشم هاي حساس و افرادی که لنز استفاده میکنند

ساخت امريكا

پک لوازم آرایشی

چند نکته که در خرید پک لوازم آرایشی باید مد نظر قرار دهید:

1- نوع و استفاده مورد نظر: تعیین کنید که آیا می‌خواهید پک لوازم آرایشی برای استفاده روزانه، مناسبت‌ها یا مسافرت باشد. این به شما کمک می‌کند تا پکی که به نیازهای خاص شما پاسخ می‌دهد را انتخاب کنید.

2- محتوا و محصولات: بررسی کنید که پک شامل چه محصولاتی است؛ مانند رژلب، ریمل، کرم پودر، لوازم آرایش پوست و … اگر قصد خرید پک را دارید، مطمئن شوید که محصولات مورد نیاز شما در داخل پک موجود است.

3- کیفیت محصولات: به کیفیت محصولات داخل پک توجه کنید. مطمئن شوید که محصولات از برندهای معتبر و با کیفیت هستند، زیرا از کیفیت لوازم آرایشی تاثیر زیادی بر عملکرد و پوست شما خواهد داشت.

4- سازگاری با نوع پوست: اگر پوست حساس یا چرب دارید، محصولات داخل پک باید با نوع پوست شما سازگاری داشته باشند. در غیر این صورت، ممکن است مشکلاتی مانند حساسیت و تحریک پوست رخ دهد.

5- قیمت: قیمت پک لوازم آرایشی را با دقت بررسی کنید و با سایر گزینه‌ها مقایسه کنید. مطمئن شوید که قیمت مناسبی نسبت به کیفیت و تعداد محصولات داخل پک دارید.

6- تاریخ انقضا: اطمینان حاصل کنید که تاریخ انقضای محصولات داخل پک طولانی باشد تا شما به اندازه کافی  بتوانید از آنها استفاده کنید.

سوالات رایج

بله محصولات داخل پک لوازم آرایشی هیچ تفاوتی با محصولی اصلی ندارد و دقیقا همان است ولی فقط داخل پک لوازم آرایشی قرار میگیرد.

تفاوتی نمی کند که فردی باشید زیاد اهل آرایش کردن است یا فردی باشید که اصلا اهل آرایش کردن نیست و فقط گاهی اوقات بخاطر مراسمی به آرایش می پردازد. در هر صورت استفاده از پک لوازم آرایشی باعث می شود ضروری ترین لوازم آرایشی را همیشه همراه خود داشته باشید و بتوانید چهره ای بسیار زیبا برای خود طراحی کنید.

پک های لوازم آرایشی زیاد است اما یکی از بهترین برندها برند کلینیک است که علاوه بر کیفیت بالای محصولاتش پک های متنوع و کاربردی را برای افراد تولید کرده است.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد بهترین پک های لوازم آرایشی را معرفی کنیم و همچنین به این سوال که پک لوازم آرایشی شامل چه محصولاتی است پاسخ کامل بدهیم. همچنین پکیج های لوازم آرایشی دیگری در سطح بازار وجود دارد که محصولات برند کلینیک یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای لوازم آرایشی است و به همین خاطر محصولات این برند معروف را در این مقاله معرفی کردیم. 

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.