نحوه شناسایی قرص فیتو اصل و فیک

ali
18 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
قرص فیتو اصل و فیک

سبک زندگی امروزی باعث شده تا اختلالات سلامتی جدیدی مثل دیابت، ریزش مو، چاقی و فشارخون بالا بیشتر بشه. با افزایش چنین مشکلاتی، مردم کم کم به مصرف مکمل‌های غذایی روی آوردن. این مکمل‌ها کمک میکنه تا ویتامین‌ها و مواد ضروری بدن تامین بشه و سلامتی ما به خطر نیافته.

ریزش مو یکی از مشکلاتیه که چه مرد و چه زن درگیر اون هستیم. در این مقاله میخوایم راجب قرص فیتو، محصولی معروف برای مشکلات مربوط به مو، صحبت کنیم و نحوه تشخیص قرص‌های اورجینال از تقلبی رو بهتون توضیح بدیم.

تشخیص فیتو اصل

مکمل فیتو اصل

فیتو یک مکمل غذایی برای مو هست که در اوایل دهه 70 پیشگام مکمل‌های غذایی بود. این قرص حاوی بهترین اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌های موردنیاز مو هست که همچنان فرمول اصلی خودش رو حفظ کرده.

مکمل فیتو عصاره‌های گیاهی داره که برای افزایش رشد مو، جلوگیری از ریزش و تقویت سلامت مو عالیه. ترکیبات موجود در این قرص، مواد مغذی که موها برای چرخه رشد خودشون احتیاج دارن رو تامین میکنه. همونطور که میدونید یکی از عوامل موثر در ریزش مو، بالانس نبودن سطح هورمون هاست. مکمل فیتو میتونه هورمون‌های بدن رو تنظیم کنه و با تحریک پروتئین‌های مو باعث افزایش رشد بشه.

با اینکه قرص فیتو به خاطر گیاهی بودن مواد تشکیل‌دهنده‌اش، عوارض جدی نداره اما به هر حال بهتره که قبل از مصرف هر نوع مکملی با یک متخصص یا پزشک مشورت کنید تا در آینده مشکلی پیش نیاد.

قرص قیتو اصل و فیک

چه زمانی بهتر است از قرص فیتو استفاده کنیم؟

با توجه به محصولی که استفاده می‌کنید و هدفی که از استفاده اون محصول دارید، زمان مصرف قرص‌ها میتونه تغییر کنه. در حالت کلی این مکمل‌ها برای مصرف روزانه طراحی میشن و توصیه میشه که همراه با غذا باشه؛ اما بهترین زمان خوردن قرص فیتو در هنگام صبحه!

افرادی که موهاشون ضعیف، نازک و شکننده شده یا در کل دچار آسیب شده میتونن با مصرف فیتو این وضعیت رو بهبود بدن. هر دز روزانه‌ای که شما از این مکمل غذایی آنتی‌اکسیدان استفاده کنید میزان تولید کراتین رو در بدنتون افزایش میده و در نتیجه موهاتون سالم‌تر، ناخن هاتون محکم‌تر و مژه هاتون هم بلندتر از قبل میشه.

اصلی‌ترین مشکلاتی که شما با خوردن فیتو میتونید درمان کنید شامل موارد زیر هست:

  • ریزش مو
  • ناخن‌های شکننده
  • ساختار ناسالم مو
  • ریشه مو ضعیف
  • مشکلات مربوط به پوست سر
استفاده از فیتو

شناسایی فیتو اصل و فیک

معمولا ساده‌ترین مواردی که شما میتونید برای بررسی و شناسایی داروهای تقلبی در نظر بگیرید، اشتباهات املایی یا غلط املایی هست. نام محصول، سازنده یا مواد اصلی روی برچسب جزو قابل‌توجه‌ترین اشتباهاته. همچنین کیفیت پایین دارو، بسته‌بندی در معرض خطر یا پلمپ نبودن محصول از دیگر مواردی که باعث میشه بفهمید یک دارو فیکه یا نه!

حالا برای تشخیص قرص فیتو اصلی از تقلبی باید چیکار کنیم؟ برای پاسخ به این سوال به ادامه مقاله توجه کنید.

  • بررسی کد روی شیشه و جعبه محصول که دقیقا باید یکسان باشن.
  • شکل ظاهری اورجینال این قرص به صورت بیضی شکله و همه قرص‌ها با هم یک اندازه هستن.
  • رنگ قرص‌های فیتو تیره‌ هست اما در انواع تقلبی معمولا رنگ روشن‌تری داره.
  • بافت مخصوص فیتو باعث میشه که قرص‌ها به ظرف شیشه‌ای بچسبه و یه حالت چسبناک و روغنی داره.
  • روی شیشه قرص‌های فیتو اصلی، قطره‌های ریز روغن وجود داره و شما میتونید به راحتی اونا رو ببینید.
  • همانطور که میدونید همه‌ی محصولات اورجینال بارکد دارن که این بارکد یک سری مشخصات رو راجب محصول نشون میده. شما می تونید بارکد قرص فیتو رو اسکن کنید و از اصالت اون مطمئن بشید.

در آخر باید بهتون بگم که قبل از انجام تمام این موارد شما حتما باید سعی داشته باشید که از یک فروشگاه بهداشتی معتبر خرید کنید چرا که با توجه به قیمت بالا و میزان محبوبیت فیتو امکان تقلبی بودنش هم زیاده.

بیشتر بخوانید: بهترین مداد چشم ضد آب

قرص فیتو اصل

نحوه مصرف مکمل فیتو

بهتره قرص‌های فیتو رو هر روز صبح بخورید. یک دوره درمان کامل این مکمل 4 ماه طول میکشه و باید روزی دو عدد به همراه آب مصرف بشه. دقت داشته باشید که اگر باردار یا در حال شیردهی هستید برای مصرف این قرص با پزشکتون مشورت کنید.

سوالات متداول

خیلی احتمالش کم هست که مکمل‌های کاملا گیاهی عوارض جدی رو برای سلامت شما داشته باشن اما بهتره که قبل از استفاده از هر مکملی با یک پزشک متخصص مشورت کنید. شایع‌ترین عارضه جانبی که برای مصرف مکمل فیتو گزارش شده افزایش جوش های پوستیه. این مشکل احتمالا به خاطر وجود بیوتین در محصول باشه.

معمولا توصیه میشه که هر روز صبح 2 تا از کپسول‌های فیتو رو به همراه یک لیوان بزرگ آب مصرف کنید. برای تکمیل دوره درمان باید این روند رو 4 ماه پشت سر هم تکرار کنید.

دیدن نتایج قابل‌توجه، احتمال داره چند هفته و یا چند ماه طول بکشه پس باید صبور باشید به خصوص برای موهای سر. هر چقدر که کمبود ویتامین‌های بدنتون بیشتر باشه امکان اینکه نتایج رو زودتر ببینید بیشتره! آزمایش‌های مختلف نشون داده که قرص‌های فیتو معمولا در طی کمتر از 4 هفته اثربخشی خودشون رو نشون میدن.

3.7/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.