مزایا و فواید استفاده از کرم دور چشم

ali
13 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فواید کرم دور چشم

آیا می دانید فواید کرم دور چشم چیست؟ همان طور که می دانید امروزه یکی از اصلی ترین روتین های روزمره افراد مخصوصا خانوم ها، مراقبت از پوست است. یکی از مهم ترین قسمت هایی که هر فردی باید به مراقبت آن بپردازد دور چشم است. اما اینکه چرا باید از دور چشم به خوبی مراقبت کنیم و همچنین فواید کرم دور چشم برای مراقبت از دور چشم چیست موضوعاتی است که در این مقاله به آن می پردازیم و شما را به صورت کامل در این زمینه راهنمایی می کنیم.

مزایا و فواید استفاده از کرم دور چشم

فواید کرم دور چشم

دور چشم یکی از حساس ترین نقاط صورت است و ما در طول روز استفاده های متعددی از این قسمت می کنیم. از لبخندها، گریه ها گرفته تا پلک زدن ها و دیگر کارهایی که بر روی این قسمت انجام می شود. این قسمت بسیار حساس بوده و همیشه باید به مراقبت و ترمیم این قسمت بپردازید. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با چند مورد از فواید کرم دور چشم آشنا کنیم:

1- ایجاد تاخیر در پیری دور چشم

هیچ فردی دوست ندارد سریع پیر شود و پوستش دچار چین و چروک شود مخصوصا خانوم ها که نسبت به این قضیه حساس تر هستند و همیشه دوست دارند پوستی صاف و یکنواخت داشته باشند. شما با استفاده از کرم دور چشم میتوانید جلو تیرگی، شل و آویزان شدن و همچنین خسته و بی نشاط بودن پوست را بگیرید. پوست دور چشم بخاطر کم آبی و استرس دچار پیری زودرس می شود که شما با استفاده از کرم های دور چشم مرطوب کننده می توانید جلو این پیری را بگیرید.

کاهش پف زیر چشم

2- کاهش پف زیر چشم

شاید زیاد برایتان اتفاق افتاده باشد که بخاطر کم خوابی، آلرژی یا خوابیدن بیش از حد، زیر چشم تان دچار پف می شود و می خواهید سریع از این حالت زیر چشم خلاص شوید. شما با استفاده از کرم دور چشم می توانید این پف ایجاد شده در زیر چشم را کاهش داده و در نهایت از بین ببرید.

3- کاهش چین و چروک دور چشم

سومین مورد از فواید کرم دور چشم این است که اکثر کرم های دور چشم بخاطر اینکه دارای انواع آنتی اکسیدان و ویتامین ها هستند می توانند باعث صاف و یکنواخت شدن دور چشم شوند و در نهایت باعث کاهش چین و چروک و از بین بردن آن ها شوند.

4- کاهش تیرگی های دور چشم

تیرگی های موجود در زیر چشم بسیار می تواند آزار دهنده باشد و این تیرگی ها بخاطر عدم مراقبت از پوست و همچنین افزایش سن بوجود می آیند. اکثر کرم های دور چشم مانند کرم دور چشم سیمپل حاوی موادی هستند که می توانند با استفاده مداوم باعث درخشندگی و شفافیت دور چشم شوند و از تیرگی دور چشم بکاهند.

بیشتر بخوانید: انواع براش آرایشی

روشنایی دور چشم

5- روشن شدن دور چشم

پنجمین مورد از فواید کرم دور چشم این است که این محصولات باعث روشن شدن دور چشم و شفافیت و درخشندگی می شوند. این محصولات بخاطر موادی که دارند از تشکیل سلول های مرده پوست جلوگیری می کنند و به جوان سازی و درخشندگی پوست کمک فراوانی می کنند.

6- محافظت از پوست دور چشم

همان طور که در اول مقاله هم بیان شد یکی از حساس ترین نقاط صورت، دور چشم است. این منطقه از صورت بخاطر اینکه دارای پوست نازک و حساسی است درصد آسیب پذیری بالاتری هم دارد و شما با استفاده از کرم های دور چشم می توانید این درصد آسیب پذیری را به حداقل رسانده و از آن بیشتر محافظت کنید.

7- آماده سازی پوست برای آرایش

علاوه بر تمام فوایدی که برای کرم دور چشم در بالا گفته شد همچنین از این محصولات برای آماده سازی آرایش هم می توانید استفاده کنید. زمانی که شما از کرم چشم استفاده می کنید پف و تیرگی دور چشم کاهش می یابد و در نتیجه از بین می رود و این باعث می شود کرم پودر یا کانسیلر بهتر و یکنواخت تر روی پوست قرار گیرند.

مزایا و فواید استفاده از کرم دور چشم

بهترین ترکیبات کرم دور چشم

در بالا به هفت مورد از فواید کرم دور چشم پرداختیم که شما با استفاده از کرم دور چشم می توانید به آن ها برسید و از مزایای آن لذت ببرید. اما برای اینکه بتوانید بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد باید از ترکیبات آن مطلع باشید و بدانید که هر ماده ای در کرم دور چشم استفاده شده برای چه چیزی است. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با ترکیبات یک کرم دور چشم مناسب آشنا کنیم:

  • کافئین موجود در این محصولات باعث کاهش چین و چروک و همچنین پف زیر چشم می شود.
  • عصاره چای سبز باعث شادابی و رفع خستگی می شود
  • ویتامین C باعث باعث درخشندگی و شفافیت پوست می شود
  • اسید هیالورونیک باعث آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست می شود
  • آلوئه ورا پوست اطراف چشم را خنک می کند و همچنین یک تسکین دهنده قوی برای اطراف چشم می باشد
  • رتینول باعث تقویت و حجیم تر شدن پوست می شود و همچنین به رفع تیرگی پوست کمک می کند.
نحوه استفاده از کرم دور چشم

نحوه استفاده از کرم دور چشم

اگر کرم دور چشم خریداری کردید و هنوز نمی دانید که چطور باید از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید در این قسمت از مقاله می توانید با استفاده صحیح و درست کرم دور چشم آشنا شوید.

1- برای استفاده از کرم دور چشم بهتر است از انگشتی که حلقه داخل آن قرار می گیرد استفاده کنید. این انگشت بخاطر اینکه از تمام انگشتان دیگر ضعیف تر است باعث می شود با آرامش و ملایمت بیشتری کرم دور چشم را استفاده کنید.

2- کمی از کرم را روی انگشت حلقه قرار دهید و به صورت ضربه زدن ملایم روی اطراف دور چشم قرار دهید. 

3- بعد از اینکار کرم را از گوشه چشم ماساژ داده و به سمت خارج چشم حرکت کنید تا تمام اطراف چشم را در بر گیرد

4- از کرم دور چشم بیش از اندازه استفاده نکنید و سعی کنید بعد از زدن کرم حداقل دو دقیقه صبر کنید و سپس از باقی لوازم آرایشی استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به صورت کامل فواید و مزایای کرم دور چشم بیان شود اما اگر بنظر شما از فواید کرم دور چشم موردی بیان نشده است حتما در قسمت نظرات بیان کنید تا ما آن را منتشر کنیم. همچنین شما می توانید کرم های دور چشم را به صورت اورجینال و اصل از فروشگاه موراشین تهیه کنید.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.