راهنمای خرید کانسیلر

ali
28 اردیبهشت, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راهنمای خرید کانسیلر

همان طور که میدانید یکی از بهترین محصولاتی که می تواند نواقص و ایرادهای پوست را برطرف کند کانسیلر است. در این مقاله قصد داریم یک راهنمای خرید کانسیلر به صورت جامع قرار دهیم تا هر زمان که شما نیاز به خرید کانسیلر داشتید بتوانید به راحتی کانسیلر مد نظرتان را خریداری کنید.

افرادی که دارای مشکلات پوستی مانند لکه، جوش های قرمز و سیاه و دیگر عیوبی که ممکن است ظاهر صورت را تحت تاثیر قرار دهد به راحتی با استفاده از کانسیلر می توانند تمام عیوب پوست را پوشش دهند و یک سطح صاف و یکدست ایجاد کنند. در زیر به صورت کامل به انتخاب یک کانسیلر مناسب می پردازیم.

خرید کانسیلر

انتخاب کانسیلر با توجه به نوع پوست

قبل از خرید هر نوع لوازم آرایشی که با پوست تماس مستقیم دارد باید به نوع و جنس پوستتان توجه کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. کانسیلر هم از این قاعده مستثنی نیست و حتما باید نوع پوستتان را مشخص کنید و بعد به انتخاب کانسیلر بپردازید. 

همان طور که میدانید که کانسیلرها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از ترکیبات و فرمولاسیون مخصوص به خود بهره میبرد و هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است.

شما باید با توجه به اینکه پوستتان چرب، خشک یا معمولی است کانسیلر مورد خودتان را انتخاب کنید. در پایین به معرفی انواع کانسیلرها از نظر حالت و مدل آن می پردازیم:

بیشتر بخوانید: کانسیلر چیست؟

راهنمای خرید کانسیلر

1- کانسیلر مایع

اگر جنس چوستتان چرب است و عرق زیاد می کند این نوع کانسیلر می تواند مناسب شما باشد. یکی از مواردی که در پوست های چرب بسیار حائز اهمیت است و باید به آن خیلی دقت کنید منافذ باز این نوع پوست است.

پوست های چرب بخاطر ترشح چربی زیاد دارای منافذ باز بیشتری نسبت به دیگر پوست ها است و اگر شما از کانسیلرهایی که دارای بافت سنگین هستند استفاده کنید باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود و به تدریج به پوست آسیب می رساند.

اگر می خواهید کانسیلر خرید کنید و به دنبال راهنمای خرید کانسیلر برای پوست چرب هستید اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که اگر پوست چرب دارید کانسیلری خریداری کنید که دارای بافت سبک باشد. 

کانسیلرهایی که دارای بافت سبک هستند باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شوند. اما نکته ای که باید در مورد این نوع کانسیلرها در نظر داشته باشید این است که معمولا کانسیلرهای با بافت سبک تر دارای پوشش دهی کمتری هستند.

کانسیلرهای بالمی

2- کانسیلر بالمی

اگر پوست چربی دارید که علاوه بر ترشح چربی زیاد همچنین دارای لکه ها و جوش هایی است که می خواهید دیده نشود باید از کانسیلری استفاده کنید که پوشش دهی بالایی داشته باشد. کانسیلرهای بالمی علاوه بر اینکه باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شوند همچنین دارای قدرت پوشش دهی بسیار خوبی هم هستند.

دقت داشته باشید که اگر دارای لکه های زیادی هستید و از کانسیلرهایی که پوشاندگی بالایی دارند و باعث بسته شدن منافذ می شوند استفاده کنید بعد از مدتی دچار جوش و آکنه می شوید. 

اما با استفاده از کانسیلرهای بالمی بخاطر اینکه بافت سبک و نرمی دارند علاوه بر اینکه احساس سنگینی بر روی پوستتان نمی کنید همچنین پوستتان بخاطر اینکه منافذش بسته نمی شود دچار آکنه و جوش هم نمی شوید.

بیشتر بخوانید: تونر چیست

کانسیلر کرمی

3- کانسیلر کرمی

اگر جنس پوست تان از نوع خشک است و می خواهید پوستی به صورت کالا صاف و یکدست داشته باشید می توانید از کانسیلرهای کرمی استفاده کنید. پوست های خشک بخاطر اینکه خشکی آن دیده نشود بهتر است از کانسیلرهای کرمی استفاده شود.

این کانسیلرها برخلاف دو نوع قبلی خشکی پوست را مشخص نمی کنند و همچنین سطح کاملا صاف و یکدستی را بر روی پوست ایجاد می کنند. 

بیشتر بخوانید: انواع کرم پودر

4- کانسیلرهای استیکی

کانسیلرهای استیکی قدرت پوشانندگی خوبی نسبت به موارد قبلی دارد و به صورت کامل می تواند تمام آکنه ها و جوش و لکه های پوست را مخفی کند. کانسیلرهای استیکی دارای بافتی نرم هستند که باعث می شود به راحتی روی پوست قرار گیرند. 

سخن پایانی

در این مقاله به صورت کامل به راهنمای خرید کانسیلر پرداختیم تا شما بتوانید هنگام خرید کانسیلر بهترین تصمیم ممکن را برای خرید کانسیلر بگرید. دقت داشته باشید هنگام خرید کانسیلر حتما از فروشگاه هایی مانند موراشین کانسیلر تهیه کنید تا بتوانید محصولی اصل و اورجینال را تهیه کنید.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.