تفاوت بی بی کرم و کرم پودر

ali
17 خرداد, 1402
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
تفاوت بی بی کرم و کرم پودر

آیا می دانید بی بی کرم چیست و تفاوت بی بی کرم و کرم پودر چیست؟ اگر نمی دانید تفاوت این دو با یکدیگر چیست در این مقاله قصد داریم هر کدام از بی بی کرم و کرم پودر را تعریف کنیم و در آخر به تفاوت بی بی کرم و کرم پودر بپردازیم. 

اما قبل از اینکه بخواهیم به تعریف بی بی کرم و کرم پودر بپردازیم و ویژگی های هر کدام را بیان کنیم باید بدانید که حتما قبل از اینکه اقدام به خرید لوازم آرایشی کنید ابتدا با آن آشنا شوید و ویژگی های آن را بدانید تا بتوانید محصولی خریداری کنید که کاملا متناسب با پوست و ویژگی های کاری شماست. این کار باعث می شود تا بعد از خرید محصول به پوست تان آسیبی وارد نشود و همیشه پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

بی بی کرم چیست

بی بی کرم چیست؟

اگر مقاله تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم را مطالعه کرده باشید با بدانید که در آن مقاله گفتم بی بی کرم مخفف عبارت انگلیسی Blemish Balm Cream است. از این محصول اکثر افراد هم بخاطر مراقب از پوست شان و هم برای آرایش استفاده می کنند. درست است که این محصول قدرت پوشانندگی کرم پودر را ندارد ولی محصول بسیار مناسبی برای مراقبت از پوست و آرایش است.

بی بی کرم ها بخاطر فرمولاسیون بسیار خوبی که دارند می توانند از پوست به خوبی محافظت کنند و از جوش، آکنه، خشکی و دیگر مشکلات پوست جلوگیری کنند. 

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر 24 ساعته

تفاوت بی بی کرم و کرم پودر

نکات مهم خرید بی بی کرم

اگر قصد خرید بی بی کرم دارید باید به نکاتی مهمی که در این قسمت به آنها اشاره می شود دقت کنید تا بتوانید خرید مناسبی انجام دهید:

1- توجه به نوع پوست: قبل از خرید بی بی کرم به نوع پوست تان دقت کنید که خشک است یا چرب و یا مختلط تا بتوانید محصول متناسب با پوست تان را خریداری کنید. اگر پوست خشکی دارید سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که تغذیه کننده و آبرسان باشند. اگر پوست تان چرب یا مختلط هست باید محصولی خریداری کنید که توانایی کنترل چربی پوست و همچنین نتیجه ای مات کننده داشته باشد.

2- SPF مناسب: حتما قبل از خرید بی بی کرم به SPF آن دقت کنید تا بتوانید محصولی خریداری کنید که SPF مناسب با پوست شما دارد. با انجام این کار شما از خرید محصولات ضد آفتاب که دارای SPF های مختلف هستند راحت می شوید و دیگر نیازی نیست از این محصولات استفاده کنید مگر اینکه مدت زمان زیادی در معرض تابش مستقیم آفتاب باشید که در این صورت باید از ضد آفتاب هایی مانند ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر استفاده کنید.

3- توجه به رنگ بی بی کرم: خیلی مهم است محصولی که تهیه می کنید حتما رنگ متناسب با پوست تان داشته باشد. این کار باعث می شود تا بعد از استفاده بی بی کرم محصولی به خوبی نواقص پوست را بپوشاند و به صورت یک نواخت و صاف روی پوست پخش شود و رنگی متناسب با پوست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: پرایمر چیست؟

تفاوت بی بی کرم و کرم پودر

کرم پودر چیست؟

یکی از لوازم آرایشی که معمولا هر روز خانم ها از آن استفاده می کنند کرم پودر است. با استفاده از کرم پودر ها می توانید سطح پوستی کاملا صاف و یکدست داشته باشید و نواقص و لکه و جوش هایی که بر روی سطح پوست وجود دارد را کاملا بپوشانید. بنابراین شما با استفاده از کرم پودرها می توانید سطح پوستی کاملا صاف و یکدست ایجاد کنید بدون اینکه هیچگونه لکه و تیرگی بر روی آن دیده شود.

نکات مهم خرید کرم پودر

قبل از اینکه بخواهید به خرید کرم پودر بپردازید باید به نکات مهمی دقت داشته باشید تا بتوانید کرم پودری متناسب با پوست تان خریداری کنید. در این قسمت از مقاله به این ویژگی های مهم هنگام خرید کرم پودر می پردازیم.

1- قدرت پوشانندگی مناسب: حتما کرم پودری که خریداری می کنید قدرت پوشانندگی داسته باشد که متناسب با پوست تان باشد. گاهی اوقات خانم ها کرم پودری تهیه می کنند که اصلا پوشانندگی مناسبی ندارد و بعد از خرید کرم پودر نمی توانند سطح پوستی صاف و یکدست ایجاد کنند.

دارای پوشانندگی متفاوت

2- متناسب با نوع پوست: هنگام خرید کرم پودر به این مورد دقت داشته باشید که کرم پودر متناسب با نوع پوست شما باشد. یعنی اگر پوستی خشک دارید کرم پودری تهیه کنید که مرطوب کننده باشد و رطوبت پوست را حفظ کند و اگر پوستی چرب دارید کرم پودر بتواند چربی پوست را کنترل کند و نتیجه ای مات شونده داشته باشد.

3- ضد تعریق و رطوبت بودن: استفاده از کرم پودری که ضد تعریق و رطوبت است باعث می شود به راحتی در مکان هایی که دارای رطوبت هست و یا مکان هایی که بسیار گرم است و باعث عرق کردن شما می شود قدم بگذارید. چون اگر کرم پودر ضد تعریق و رطوبت نباشد باعث از ماسیده شدن کرم پودر و از بین رفتن آن می شود.

تفاوت بی بی کرم و کرم پودر

تفاوت بی بی کرم و کرم پودر

تا اینجای مقاله به توضیحاتی در مورد بی بی کرم و کرم پودر پرداختیم اما مورد اصلی که تفاوت کرم پودر و بی بی کرم است را در این قسمت می خواهیم بیان کنیم. اگر تا اینجای مقاله با دقت مطالعه کرده باشید احتمالا متوجه شده باشید که تفاوت این دو چیست. 

تفاوت اصلی کرم پودر و بی بی کرم در میزان پوشانندگی آن است. اگه به دنبال پوشانندگی بالا نیستید و همزمان می خواهید از پوستتان محافظت کنید بدون اینکه از لوازم آرایشی دیگر استفاده کنید بهتر است از بی بی کرم استفاده کنید. اما اگر به دنبال محصولی هستید که پوشانندگی بالایی داشته باشد تا بتوانید کاملا یک سطح صاف و یکنواخت ایجاد کنید بهتر است از کرم پودر استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به صورت کامل به تفاوت بی بی کرم و کرم پودر پرداخته شود و همچنین تعریف هر کدام و نکات مهم در خرید هر کدام را بیان کردیم که شما با توجه به این توضیحات می توانید یک محصول مناسب را خریداری کنید و هر کدام که بیشتر مناسب تان هست را استفاده کنید. اما اگر به نظر شما تفاوت های دیگری بین کرم پودر و بی بی کرم است را در قسمت نظرات قرار دهیم تا بعد از بررسی داخل سایت منتشر شود. 

به این محتوا امتیاز دهید

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.