معرفی بهترین کانسیلر برای پوست چرب

ali
6 اردیبهشت, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین کانسیلر برای پوست چرب

اگر پوست چربی دارید که دارای لک و قسمت هایی است که باید به وسیله کانسیلر پوشانده شود شاید کمی با چالش مواجه باشید. چون همانطور که میدانید پوست چرب به راحتی دچار براقیت می شود و همچنین منافذ باز تری نسبت به دیگر انواع پوست به وجود می آید. پس حتما باید هنگام خرید کانسیلر، بهترین کانسیلر برای پوست چرب را خریداری کنید که بتوانید علاوه بر اینکه از پوست تان محافظت میکنید همچنین لکه ها و جای جوش و دیگر قسمت ها را به راحتی بپوشانید.

ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید علاوه بر اینکه بهترین کانسیلر برای پوست چرب را خریداری میکنید همچنین نکاتی را بیان کنیم که بتوانید از پوستتان مواظبت کنید و با چالش کمتری روبرو باشید. پس حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

کانسیلر 24 ساعته لورال

دارای بافت نرم و کرمی / مات
ماندگاری بالا
پوشش دهی کامل (صاف و یکدست)
پوشش نواقص و تیرگی، جای جوش و لک
فاقد چربی
ضدآب و مقاوم دربرابر تعریق
مناسب پوستهای نرمال،مختلط و چرب
ضدحساسیت

کانسیلر 24 ساعته لورال

کانسیلر 24 ساعته اینفالیبل لورال، یک کانسیلر مایع با پوشانندگی کامل و ماندگاری بالا است که به ادعای لورال، تا 24 ساعت روی پوست باقی می ماند و ضد آب، ضد تعریق و ضد انتقال است. این کانسیلر برای انواع پوست، به خصوص پوست های چرب و مختلط مناسب است و به طور کامل سیاهی دور چشم، لکه های پوستی، قرمزی و جای جوش را می پوشاند.

 

یکی از بهترین کانسیلرهای دنیا
قابلیت تنظیم کاور
ماندگاری ۲۴ ساعته
بافت کرمی سبک
پوشش سیاهی و گودی زیرچشم
قابلیت پوشانندگی جوش و لک
آبرسانی و جوانسازی زیرچشم
ضد آب،تعریق و رطوبت
مناسب انواع پوست

کانسیلر فول کاور فوراور دیور Dior Forever Concealer

کانسیلر دیور اسکین فاراور فول کاور کرمی، یک کانسیلر کرمی با پوشانندگی کامل و ماندگاری بالا است که به ادعای دیور، تا 24 ساعت روی پوست باقی می ماند و ضد آب، ضد تعریق و ضد انتقال است. این کانسیلر برای انواع پوست، به خصوص پوست های چرب و مختلط مناسب است و به طور کامل سیاهی دور چشم، لکه های پوستی، قرمزی و جای جوش را می پوشاند.

 

مناسب انواع پوست
بافت سبک
كاور بالا
ماندگاري بالا
ابرساني
ضدآب و رطوبت
حاوي ويتامينc , هيالورونيك اسيد، كافئين
رنگهای موجود:
WN 12 , WN 30
ساخت امريكا

ایون بتر

کانسیلر ایون بتر کلینیک از آن دست محصولاتی است که علاوه بر اینکه برای انواع پوست مناسب هست همچنین بافت بسیار سبک دارد که باعث می شود شما به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی پوستتان نکنید. این محصول ماندگاری بسیار خوبی دارد و همچنین کاملا ضد آب و با خیال راحت در مکان های مرطوب می توانید از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از کانسیلر

ویژگی های بهترین کانسیلر برای پوست چرب

این نوع پوست به دلیل تولید بیش از حد چربی، مستعد جوش، برق زدن و محو شدن آرایش است. با این حال، با کمی دقت و انتخاب درست، می توانید کانسیلری پیدا کنید که به طور موثر نواقص را پنهان کند و در عین حال، پوست شما را چرب تر یا منافذتان را مسدود نکند. در اینجا چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

1. نوع فرمولاسیون:

مایع یا ژل:این فرمولاسیون ها سبک، بدون چربی و بافتی روان دارند که به راحتی روی پوست پخش می شوند و بدون ایجاد سنگینی یا cakey شدن، نواقص را پوشش می دهند.

مات:کانسیلرهای مات فاقد برق هستند و به کنترل چربی پوست در طول روز کمک می کنند.
بدون چربی (oil-free): این نوع کانسیلرها فاقد روغن هستند و منافذ پوست را مسدود نمی کنند، که به نوبه خود از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.
غیر کومدوژنیک (non-comedogenic): این نوع کانسیلرها به طور خاص برای عدم انسداد منافذ پوست طراحی شده اند.

کرم پودر و کانسیلر

2. پوشش:

پوشش متوسط تا زیاد: این نوع کانسیلرها می توانند تیرگی زیر چشم، لکه ها، قرمزی و سایر نواقص را به طور موثر پوشش دهند. 

3. ماندگاری:

ماندگار: کانسیلری را انتخاب کنید که در طول روز دوام داشته باشد و نیازی به تمدید مداوم آن نداشته باشید.

4. رنگ:

متناسب با رنگ پوست: کانسیلری را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

سخن پایانی

در این مقاله ما به صورت کامل به شما در مورد نحوه انتخاب بهترین کانسیلر پوست چرب توضیح دادیم و نکاتی را بیان کردیم که شما با استفاده از این نکات میتوانید بهترین کانسیلر متناسب با پوست تان را خریداری کنید. همچنین اگر کانسیلر دیگری وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای پوست چرب مناسب است حتما در قسمت کامنت ها بیان کنید.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.