کرم پودر اصل از کجا بخرم؟

ali
11 خرداد, 1402
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کرم پودر اصل از کجا بخرم؟

یکی از دغدغه های افرادی که به صورت مکرر از کرم پودر استفاده می کنند این است که کرم پودر اصل از کجا بخرم؟ چون همان طور که می دانید کرم پودرها یکی از پر استفاده ترین لوازم آرایشی هستند که اکثر خانوم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. حال تصور کنید شما هر روز بجای اینکه از کرم پودری استفاده کنید که از مواد مرغوب و غیر مضر تشکیل شده از کرم پودری استفاده کنید که از نامرغوب تولید شده است.

مطمئنا شما بعد از مدتی استفاده از کرم پودر غیر اصل متوجه اشکلاتی در پوست تان می شوید. بعضی از کرم پودرهای غیر اصل بخاطر اینکه پوشانندگی خوبی ایجاد کنند، به حدی به پوست آسیب می رسانند که شما مجبور به مراجعه به متخصص پوست می شوید.

پس برای اینکه بتوانید به این سوال مهم که کرم پودر اصل از کجا بخرم؟ جواب دهید  بسیار مهم است که حتما قبل از خرید کرم پودر بدانید که نکات مهمی را بدانید که بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

کرم پودر اصل از کجا بخرم؟

چرا کرم پودرهای غیر اصل تولید می شوند؟

یکی از صنایع پر درآمد و بسیار پر مصرف در سطح دنیا حوزه لوازم آرایشی است. هر روزه محصولات و برندهای جدیدی وارد این حوزه می شوند و یک سطح رقابتی بسیار بالایی در این حوزه وجود دارد. اما متاسفانه بعضی از افراد بخاطر اینکه از این بازار پر تقاضا و محبوب سود بیشتری ببرند به تولید محصولات تقلبی و فیک می پردازند.

به عنوان مثال به تازگی برند جدیدی به نام شیگلم بسیار سر زبان ها افتاده و کرم پودر شیگلم محبوبیت بسیار خوبی دارد و به خاطر همین محبوبیت خیلی از شرکت ها شروع به تولید کرم پودرهای فیک و تقلبی می کنند.

بعضی از این شرکت ها بخاطر اینکه سود بیشتری از این قضیه ببرند اقدام به تولید محصولات فیک کرم پودر مک یا کرم پودر استی لادر می کنند. این کار باعث می شوند افراد دچار اشتباه شوند و بجای خرید کرم پودر اصل، کرم پودر تقلبی خریداری کنند. حتی بعضی از شرکت به حدی تمیز و مانند محصول اصلی کرم پودر تقلبی را تولید می کنند که حتی افرادی که چندین سال در این حوزه فعالیت داشته اند هم دچار اشتباه و خطا می شوند.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از پرایمر

تشخیص کرم پودر تقلبی

راه های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی

همان طور که گفته شد شرکت های زیادی درحال تولید کرم پودرهای تقلبی هستند و بسیار مهم است حتما هنگام خرید کرم پودر با راه های تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی آشنا باشید. در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با راه های تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی آشنا کنیم و بعد به سوال کرم پودر اصل از کجا بخرم جواب بدهیم.

1- قیمت کرم پودر

اولین موردی که در تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی باید مد نظر داشته باشید این است که به قیمت محصول توجه داشته باشید. محصولات اصلی همیشه نسبت به محصولات تقلبی قیمت بالاتری دارند و بسیار مهم است هنگام خرید به قیمت محصول اصلی در دیگر فروشگاه ها و فروشگاهی که می خواهید کرم پودر را خریداری کنید دقت کنید.

کرم پودر اصل از کجا بخرم؟

2- بسته بندی محصول

شاید یکی از ساده ترین راه های تشخیص این باشد که به بسته بندی محصول دقت کنید. اغلب کرم پودرهایی که به صورت تقلبی تولید می شوند دارای بسته بندی جذابی نیستند و معمولا از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. همچنین یکی دیگر از مواردی که در مورد بسته بندی محصول باید در نظر داشته باشید این است که حتما کرم پودر پلمپ باشد.

3- داشتن بارکد

از دیگر مواردی که حتما باید هنگام خرید دقت داشته باشید این است که به بارکد محصول دقت کنید. اکثر محصولاتی که تقلبی هستند بارکد ندارند و یا اگر بارکد دارند این بارکد فیک و تقلبی است. برای اینکه متوجه شوید آیا بارکد درست است یا خیر می توانید شماره مورد نظرتان را به 20008822 ارسال کنید و از صحت بارکد اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: تونر چیست؟

کرم پودر اصل از کجا بخرم؟

کرم پودر اصل از کجا بخرم؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد بسیار مهم است که حتما هنگام خرید کرم پودر به اصل بودن و نبودن آن دقت کنید و اگر کرم پودری که خریداری می کنید مشخصات و نشانه های یک کرم پودر تقلبی را دارد از خرید آن اجتناب کنید. چون خرید کرم پودر تقلبی به جز اینکه یک زیبایی موقت برای شما ایجاد هیچ فایده دیگه ای ندارد و بعد از چند مدت ممکن است پوستتان دچار آسیب های جدی شود.

اما ما هنوز به سوال کرم پودر اصل از کجا بخرم؟ جواب نداده ایم. برای جواب دادن به این سوال ما می توانیم یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی در مشهد یعنی موراشین را به شما معرفی کنیم. خرید از این فروشگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری ممکن است و با خیال آسوده می توانید از این فروشگاه محصولات اورجینال و اصل تهیه کنید.

به این محتوا امتیاز دهید

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.