چگونه کرم پودر تیره را روشن کنیم؟

ali
19 خرداد, 1402
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چگونه کرم پودر تیره را روشن کنیم؟

آیا شما هم به دنبال این هستید که کرم پودر تیره را روشن کنید؟ اگر چنین اتفاقی برایتان اتفاده احتمالا زمان خرید کرم پودر، دقت کافی نداشته اید و کرم پودری تهیه کردید که متناسب با رنگ پوست تان نیست و زمان استفاده از کرم پودر رنگی متناقض با پوست تان دارد. اگر چنین اتفاقی برایتان افتاده است اصلا نگران نباشید چون در این مقاله قصد داریم راه هایی را به شما معرفی کنیم که به راحتی بتوانید رنگ کرم پودر تان را روشن کنید.

استفاده از مرطوب کننده

1- استفاده از مرطوب کننده

اکثر خانوم ها از مرطوب کننده استفاده می کنند و معمولا اکثر اوقات این مرطوب کننده را همراه خود جابجا می کنند و همیشه یک مرطوب کننده همراه خود دارند. شما می توانید برای روشن کردن کرم پودر تیره، چند قطره از مرطوب کننده را با کرم پودر مخلوط کنید و اگر نتیجه مطلوب را بدست آوردید بعد از کرم پودر استفاده کنید.

اگر بعد از مخلوط کردن کرم پودر با مرطوب هنوز هم به روشنایی دلخواه تان نرسیدید می توانید کمی بیشتر کرم پودر را با مرطوب کننده مخلوط کنید. این کار باعث می شود می شود کرم پودر رنگی روشن تر و شفاف تر داشته باشد و این کار را تا زمانی که به رنگ دلخواه تان نرسیدید می توانید ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: کانسیلر چیست؟

استفاده از پودر تکمیل کننده

2- استفاده از پودر بیک

پودر بیک یا همان پودر تکمیل کننده از دیگر مواردی است که با استفاده از آن می توانید کرم پودر تیره را روشن کنید. اگر این محصول را در کیف لوازم آرایشی تان دارید دیگر نیاز به هیچ وسیله دیگری برای روشن سازی کرم پودر ندارید. شما به راحتی می توانید با مخلوط کردن این پودر با کرم پودر رنگ آن را روشن تر کنید.

3- استفاده از اسفنج مرطوب

روش دیگری که برای روشن سازی کرم پودر تیره می توانید استفاده کنید استفاده از اسفنج مرطوب است. اگر کرم پودری تیره دارید و می خواهید آن را روشن تر کنید به هیچ عنوان از انگشت تان برای زدن کرم پودر استفاده نکنید و بجای این کار از اسفنج آرایشی استفاده کنید.

استفاده از اسفنج آرایشی باعث روشن تر شدن کرم پودر می شود ولی فقط باید دقت داشته باشید که اسفنج مرطوب باشد و کاملا خیس نباشد. بعد از اینکه اسفنج را کمی مرطوب کردید کمی از کرم پودر را بردارید و روی پوست تان قرار دهید و سپس به آرامی آن را با اسفنج آرایشی پخش کنید.

بیشتر بخوانید: انواع ریمل

استفاده از هایتلایتر

4- استفاده از هایلایترها

چهارمین روش برای روشن سازی کرم پودر تیره استفاده از هایلایتر است. شما می توانید با استفاده از پودرهای هایلایتر که رنگ روشن تری دارند رنگ متناسب با پوست را ایجاد کنید و پوستی روشن تر و شفاف تر را ایجاد کنید. دقت داشته باشید برای اینکار حتما از پودرهای مخصوص هایلایت استفاده کنید.

5- استفاده به عنوان برنزه کننده

گاهی اوقات که به برنزر نیاز دارید می توانید از کرم پودر تیره ای که خریداری کرده اید استفاده کنید. بنابراین اگر هنوز اقدام به خرید برنزه کننده نکرده اید دست نگه دارید و از کرم پودر تیره ای که خریداری کرده اید به جای برنزر استفاده کنید. این کار باعث می شود دیگر نیازی به خرید برنزه کننده نداشته باشید و از کرم پودر به جای برنزه کننده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر 24 ساعته

سخن پایانی

اگر هنگام خرید کرم پودر به اشتباه کرم پودری تیره تر از رنگ پوست تان خریداری کردید اصلا نگران نباشید چون با توجه به راهکارهایی که در این مقاله بیان شد شما به راحتی می توانید رنگ کرم پودر تیره را به روشن تبدیل کنید و از آن به راحتی استفاده کنید. اما اگر راهکارهای دیگری به جز راهکارهایی که در بالا گفته شد وجود دارد حتما در قسمت نظرات این مقاله بیان کنید تا آن را در مقاله منتشر کنیم.

3/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.