بهترین ریمل برای استفاده روزانه

ali
4 اردیبهشت, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین ریمل برای استفاده روزانه

اگر در میان لوازم آرایشی که هر روز استفاده میکنید نگاهی بندازی مطئمنا توجه شما به ریمل جلب می شود. اکثر افراد هر روز از ریمل استفاده می کنند اما اصلا هیچ توجهی ندارند که آیا ریملی که استفاده می کنند مناسب استفاده روزانه هست یا خیر.

اما شاید با خود فکر کنید که انتخاب بهترین ریمل روزانه کمی چالش برانگیز و سخت است. ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر اینکه شما را با بهترین ریمل مناسب روزانه آشنا کنیم همچنین نکاتی را بیان کنیم که با استفاده از این نکات میتوانید خودتان بهترین ریمل را انتخاب و خریداری کنید.

ریمل سوپر فن اسمش‌ باکس

حجم‌دهنده و بلندکننده
پرکننده و ضخیم کننده مژه ها
ماندگاری ۱۲ ساعته
بدون ریزش و پوسته پوسته شدن
بسیار مشکی
براش این ریمل به گونه ای طراحی شده که همه‌ی مژه ها را از ریز و درشت کاور میکند
فاقد پارابن، فتالات، سیلیکون،…
وگان و بدون تست حیوانی

(حجم ۱۰ میل)

ریمل سوپر فن اسمش‌ باکس

ریمل سوپر فن اسمش باکس ریملی حجیم کننده و بلند کننده مژه است که به گفته ی مصرف کنندگان، مژه ها را به طور قابل توجهی بلندتر، پرپشت تر و خمیده تر می کند. این ریمل دارای فرمولی سبک و بدون ایجاد سنگینی روی مژه ها است و ماندگاری بالایی دارد.

 

حجم دهنده و بلند کننده مژه ها
حالت دهنده و لیفت کننده
حاوی ویتامین و تقویت کننده
ضخیم کننده مژه ها
رنگ بسیار مشکی
جدا کننده تارهای مژه
جلوگیری از چسبیدن مژه ها به هم
پوشش دهی تمام مژه ها
بافت سبک و بدون ایجاد احساس سنگینی
تایید شده توسط متخصصین چشم
مناسب برای افرادی که لنز استفاده میکنن

حجم دهنده استی لادر | فروشگاه موراشین

ریمل استی لادر حجم دهنده استی لادر ریملی حجیم کننده و بلند کننده مژه است که به گفته ی مصرف کنندگان، مژه ها را به طور قابل توجهی بلندتر، پرپشت تر و پرتر نشان می دهد. این ریمل دارای فرمولی منحصر به فرد با سه نوع الیاف مصنوعی است که به طور کامل مژه ها را پوشانده و به آنها حجم می دهد.

 

حجم دهندگی فوق العاده
بلندکننده
ضد آب
ضد ریزش
ماندگاری بالا در طول روز
مشکی مات
حجم ۶/۴ گرم

ریمل شیگلم

ریمل حجم دهنده شیگلم مدل Max Impact Extreme Volumizing ریملی حجیم کننده و بلند کننده مژه است که به گفته ی مصرف کنندگان، مژه ها را به طور قابل توجهی بلندتر، پرپشت تر و خمیده تر می کند. این ریمل دارای فرمولی سبک و بدون ایجاد سنگینی روی مژه ها است و ماندگاری بالایی دارد که باعث می شود با خیال راحت از این محصولات بتوانید استفاده کنید.

 

استفاده از ریمل

ویژگی های بهترین ریمل برای استفاده روزانه

انتخاب یک ریمل مناسب برای استفاده روزانه میتواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی و جذابیت چشم ها و در نهایت چهره شما داشته باشد. اما شاید انتخاب ریملی که کاملا مناسب شما باشد کمی چالش برانگیز و سخت باشد که ما در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین ریمل برای استفاده روزانه آشنا کنیم.

1. ماندگاری بالا: ریمل باید در طول روز بدون ریزش و پخش شدن، روی مژه ها باقی بماند و نیاز به تمدید مداوم آرایش نداشته باشید. البته ماندگاری بالا نباید به قیمت سنگینی و ایجاد حس چسبندگی روی مژه ها باشد.

2. حجم دهندگی و بلند کنندگی مناسب: ریمل باید به طور طبیعی مژه ها را بلند و پرپشت تر نشان دهد، بدون اینکه خیلی ضخیم یا غیرطبیعی به نظر برسد. اگر مژه های کوتاهی دارید، به دنبال ریملی باشید که حجم دهندگی بالایی داشته باشد. برای مژه های بلند و کم پشت، ریمل هایی با خاصیت بلند کنندگی بیشتر مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین ریمل ضد حساسیت

ریم ضد حساسیت بدون بو

3. سهولت در پاک کردن: ریمل باید به راحتی و بدون آسیب رساندن به مژه ها یا پلک ها پاک شود. استفاده از ریمل های ضد آب یا ضدحساسیت ممکن است پاک کردنشان سخت تر باشد، به خصوص اگر چشم های حساسی دارید.

4. فرمولاسیون ملایم و عدم ایجاد حساسیت: ریمل باید فاقد مواد شیمیایی مضر و عطرهای تند باشد تا باعث ایجاد حساسیت و سوزش چشم ها نشه. اگر چشم های حساسی دارید، به دنبال ریمل های مخصوص چشم های حساس باشید که از ترکیبات ملایم تری ساخته شده اند.

5. برس مناسب: نوع برس ریمل تاثیر زیادی روی نتیجه نهایی دارد. برس های ضخیم و پر مو برای حجم دهندگی بیشتر مناسب هستند. برس های نازک و باریک برای بلندتر کردن و جدا کردن مژه ها کاربرد دارند. شاید لازم باشه چند مدل ریمل با برس های مختلف را امتحان کنید تا برس مناسب نوع مژه و سلیقه خودتان را پیدا کنید.

6. قیمت مناسب: ریمل های مختلف با قیمت های گوناگون در بازار موجود هستند. نیازی نیست حتما گران ترین ریمل را خریداری کنید تا مناسب استفاده روزانه باشد بلکه با کمی تحقیق میتوانید ریمل های باکیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید.

ویژگی ریمل خوب

عوارض استفاده از ریمل نامناسب برای استفاده روزانه

استفاده از ریمل نامناسب برای استفاده روزانه می تواند عواقب منفی متعددی برای سلامتی چشم ها و مژه های شما داشته باشد. در اینجا چند مورد از رایج ترین مشکلات وجود دارد:

  1. خشکی و شکنندگی: برخی از ریمل ها حاوی موادی هستند که می توانند رطوبت طبیعی مژه های شما را از بین ببرند و باعث خشکی، شکنندگی و شکستن آنها شوند. این امر به ویژه برای افرادی که مژه های ظریف یا حساس دارند مشکل ساز است.
  2. تحریک و التهاب: ریمل می تواند حاوی مواد شیمیایی یا عطرهایی باشد که باعث تحریک و التهاب پلک ها و چشم ها می شود. این می تواند منجر به قرمزی، خارش، سوزش و حتی ورم ملتحمه شود.
  3. عفونت: ریمل، به خصوص اگر برای مدت طولانی استفاده شود یا به درستی نگهداری نشود، می تواند بستر مناسبی برای رشد باکتری ها باشد. این می تواند منجر به عفونت چشم، مانند ورم ملتحمه پلکی یا بلفاریت شود.
  4. ریزش مژه: مالش چشم ها برای پاک کردن ریمل، به خصوص ریمل ضد آب، می تواند به مژه ها آسیب برساند و باعث ریزش آنها شود.
  5. مشکلات چشمی: در موارد نادر، استفاده از ریمل می تواند منجر به مشکلات چشمی جدی تری مانند گل مژه یا ورم ملتحمه شود.

سخن پایانی

در این مقاله ما شما را با چند تا از بهترین ریمل های مناسب برای استفاده روزانه آشنا کردیم و همچنین نکاتی را بیان کردیم که شما با استفاده از این نکات حتی اگر بخواهید ریملی بجز موارد گفته در مقاله را خریداری کنید میتوانید با خیال راحت ریمل مناسب تان را خریداری کنید.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.