بهترین ریمل های حجم دهنده

ali
12 اردیبهشت, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین ریمل حجم دهنده

اگر به دنبال خرید بهترین ریمل حجم دهنده هستید در این مقاله ما شما را به صورت کامل با بهترین انواع ریمل های حجم دهنده آشنا می کنیم. چون همان طور که می دانید ریمل ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای کاربردها و موارد استفاده مختلفی است که در مقاله انواع ریمل کامل به این موضوع پرداخته ایم.

در این مقاله هم قصد داریم جدیدترین و بهترین ریمل حجم دهنده که در بازار موجود است را معرفی کنیم و همچنین در آخر مقاله به موضوعات مهمی مانند انواع ریمل بر اساس بافت و ترکیبات، مزایای استفاده از ریمل حجم دهنده ، ویژگی های یک ریمل حجم دهنده مناسب و… می پردازیم. پس اگر می خواهید با بهترین ریمل های حجم دهنده آشنا شوید حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشد.

ریمل حجم دهنده چیست

ریمل حجم دهنده چیست؟

اگر قصد دارید مژه هایی داشته باشید که پرپشت دیده می شوند می تواند از ریمل های حجم دهنده استفاده کنید. ریمل های حجم دهنده بخاطر اینکه دارای رنگدانه های غلیظی هستند باعث پر دیده شدن مژه ها می شود.

 یکی از تفاوت های اصلی ریمل های حجم دهنده نسبت به دیگر ریمل ها این است که این ریمل ها دارای یک برس بزرگ تر نسبت به دیگر ریمل ها است. این برس بزرگ باعث می شود که مایع بیشتری روی مژه ها قرار بگیرد و باعث پرپشت شدن و حجیم تر دیده شدن مژه ها شود.

بیشتر بخوانید: تینت لب چیست؟

بلند کننده
حجم دهنده 36 ساعته
بدون ایجاد حس سنگینی
ضد آب
ماندگاری طولانی مدت
حاوی: موم زنبور عسل، ویتامین B5 و گلیسیرین
ساخت فرانسه

این محصول از فرمولاسیون خاصی برخوردار است که باعث می شود مژه های شما بلند و حجیم شود. مواد تشکیل‌دهنده‌ی این ریمل، بافت سبک و روانی را به مژه‌ها میدهند که باعث می‌شود این محصول راحت و بدون چسبندگی بر روی مژه‌ها قرار گیرد. همچنین، این ریمل از تکنولوژی “Aero-Particals” استفاده می‌کند که باعث می‌شود مژه‌های شما حجم و طول بیشتری پیدا کنند. این محصول در برابر آب مقاوم است و تمام روز روی مژه‌های شما خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: کانسیلر چیست؟

بلند کننده
حجم دهنده 36 ساعته
بدون ایجاد حس سنگینی
ضد آب
ماندگاری طولانی مدت
حاوی: موم زنبور عسل، ویتامین B5 و گلیسیرین
ساخَت فرانسه

این محصول یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه هاست که توسط شرکت میبلین تولید شده است. این ریمل با فرمولاسیون خاصی طراحی شده است که مژه های شما را بدون ایجاد چسبندگی و یا خشکی حجم بیشتری می دهد. همچنین این ریمل با بهبود ترکیب رنگ، باعث می شود مژه های شما طبیعی و جذاب تر به نظر برسند.

این ریمل دارای مواد مرطوب کننده و مراقبت کننده می باشد که از خشکی و شکستگی مژه ها جلوگیری می کند.این ریمل قابلیت شستشوی بسیار راحت با آب را دارد و بدون نیاز به استفاده از ابزار اضافی، به راحتی پاک می شود. 

خاصیت حجم دهندگی
خاصیت بلند کننده
خاصیت فر کننده بودن
مژه ها را به هم نمی چسباند
مژه ها را سنگین نمی کند
حجم ٩ ميل
ساخت امريكا

این ریمل کیکو به عنوان یک ریمل چند منظوره تولید شده است که با ترکیب انواع مختلف از ویتامین ها، روغن ها و عصاره های گیاهی، به علاوه قابلیت های ویژه مانند حجم دهی، افزایش طول و جداسازی مژه ها، آن را به یک ریمل کامل تبدیل کرده است.

 

این محصول دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که باعث می شود مژه ها نرم و پوشانده شوند، در عین حال قابلیت جداسازی و تفکیک آن ها نیز حفظ می شود.

بیشتر بخوانید: کانتور چیست؟

ریمل بسیار محبوب و پرفروش
جلوه ی طبیعی روی مژه ها
مژه ها رو به هم نمیچسبونه
بلند کننده و لیفت کننده فوری مژه ها
ماندگاری بالا (بدون ریزش)
کاملا مشکی
مناسب چشم های حساس
تست شده توسط متخصصین
فرمول غنی از ویتامین
وگان
حجم ۷ میل
ساخت ایتالیا

ریمل تارت یک محصول آرایشی است که برای بلند کردن و حجم دادن به مژه ها طراحی شده است. این ریمل توانسته است به دلیل کیفیت بالای خود، جایگاه خود را در بازار بهترین ریمل حجم دهنده برتر جهان پیدا کند.

فرمولاسیون این ریمل شامل عناصری مانند ویتامین C و ریشه یاس، است که به مژه ها شادابی و درخشندگی می دهد و باعث پوشش دادن به مژه های کوتاه و نازک نیز می شود.

طراحی این ریمل شامل برسی است که شامل فریمی از الیاف نرم و فشرده است که به راحتی روی مژه ها قرار میگیرد و موجب ایجاد حجم و طول مژه ها می شود. 

حجم دهندگی فوق العاده
بلندکننده
ضد آب
ضد ریزش
ماندگاری بالا در طول روز
مشکی مات
حجم ۶/۴ گرم

ریمل حجم دهنده شیگلم یک محصول آرایشی با کیفیت است که برای افزایش حجم مژه ها بسیار کاربردی است. این ریمل با استفاده از فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به مژه های شما حجم بیشتر و بلندی بیشتری می‌بخشد.

این ریمل دارای برس اختصاصی و بزرگی است که به راحتی بر روی مژه‌ها حرکت می‌کند و باعث می‌شود مژه‌های شما بلند شده و حجم بیشتری داشته باشند. فرمولاسیون آن شامل عوامل نرم‌کننده و تقویت‌کننده مژه است که به شما اجازه می‌دهد از این یمل برای مدت طولانی استفاده کنید.

این محصول با رنگ بندی قهوه‌ای و مشکی در دسترس است و می‌تواند مژه های شما را با حجم بیشتر و بلندی بیشتری جذاب کند. همچنین این ریمل ضد آب است.

بیشتر بخوانید: پرایمر چیست؟

پرپشت کننده و حالت دهنده به مژه ها
فرمولاسیون فوق العاده قوی
بسیار مشکی
دارای برسی شگفت انگیز با فیبر نرم و مواج
دسترسی به ریزترین تارهای مژه
ماندگاری تا ۲۴ ساعت
بدون پخش و ریزش
کاملا گیاهی و ضدحساسیت
تست شده توسط متخصصین چشم
فاقد سولفات، فتالات، پارابن
ساخت فرانسه
حجم ۱۰ میل

ریمل لانکوم موسیو بیگ یکی از محصولات پرفروش این برند است. این ریمل برای افزایش حجم مژه‌ها و بلند کردن آن‌ها طراحی شده است.

این ریمل دارای برسی که ساخته شده از نوع نایلون است که باعث می‌شود مژه‌ های شما با حجم بیشتر و جذاب تری دیده شوند. همچنین این محصول دارای فرمولاسیونی است که به راحتی روی مژه‌ ها اعمال می‌ شود و باعث می‌ شود مژه‌ های شما ماندگاری بالایی داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های بارز ریمل لانکوم، حجم بالایی است که به مژه‌ها می دهد، در عین حال، با کیفیت بالایی این حجم را به مژه‌ها اضافه می‌کند. علاوه بر این، این ریمل به آرامی روی مژه ها خشک می شود و همچنین دچار ریزش نمی شود.

انواع ریمل از نظر بافت

انواع ریمل بر اساس بافت

اگر کمی با ریمل ها آشنا باشید می دانید که ریمل ها از جهت بافت و فرمولاسیون دارای انواع مختلفی هستند در این قسمت انواع این نوع ریمل ها را بیان می کنیم:

ریمل های پودری

یکی از قدیمی ترین انواع ریمل که در گذشته زیاد مورد استفاده قرار می گرفت ریمل های پودری است. برای استفاده از این نوع ریمل ها باید کمی آب به آن اضافه می کردید و همچنین این نوع ریمل ها دارای ماندگاری مناسبی نبودند و دوباره باید تجدید آرایش می کردید. 

ریمل های کرمی

ریمل های کرمی از دیگر انواع ریمل ها است که بسیار مناسب افرادی است که می خواهند مژه های خود را حجیم و پر پشت نشان دهند. 

ریمل های مایع

بعد از روی کار آمدن و رایج شدن ریمل های مایع دیگر کمتر کسی به سراغ ریمل ها پودری رفت. این نوع ریمل ها دارای انواع مختلفی هستند که شما با توجه به آرایشی که می خواهید انجام دهید می توانید از آن ها استفاده کنید.

بهترین ریمل های حجم دهنده

ویژگی های بهترین ریمل حجم دهنده

برای اینکه بتوانید یک محصول مناسب خریداری کنید که بتوانید با استفاده از آن بهترین نتیجه ممکن را بگیرید با ویژگی هایی از آن بدانید تا در طول خرید ریمل حجم دهنده دچار اشتباه نشوید و خرید اشتباهی انجام ندهید. در این قسمت از مقاله به ویژگی های یک ریمل حجم دهنده مناسب می پردازیم:

1- سعی کنید از ریملی استفاده کنید که دوام و ماندگاری خوبی داشته باشد چون استفاده از ریمل هایی که ماندگاری کمی دارند باعث می شود مدام نیاز به تجدید آرایش داشته باشید.

2- حتما به تاریخ انقضا ریمل توجه کنید و سعی کنید ریملی انتخاب کنید که حداقل شش ماه دارای تاریخ انقضا باشد

3- از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی مانند موراشین ریمل خود را تهیه کنید. چون محصولاتی که پرفروش و محبوب هستند معمولا نسخه تقلبی و غیر اصل هم دارند

4- اگر به استفاده از ریمل حساس هستید و یا هر نوع ریملی را نمی توانید استفاده کنید حتما ریمل هایی را خریداری کنید که ضد حساسیت هستند.

نحوه استفاده از ریمل

نحوه استفاده از ریمل حجم دهنده

برای اینکه بتوانید بهترین آرایش ممکن را با ریمل های حجم دهنده انجام دهید فقط خرید بهترین ریمل حجم دهنده کافی نیست. بلکه شما علاوه بر خرید یک ریمل حجم دهنده همچنین باید نحوه استفاده از این محصول را هم یاد داشته باشید. در این قسمت به صورت کامل به نحوه استفاده از ریمل حجم دهنده می پردازیم:

1- قبل از اینکه بخواهید از ریمل استفاده کنید حتما مژه و چشمان تان را از هر گونه آرایشی و چربی پاک کنید.

2- برای اینکه بتوانید مژه های زیباتری داشته باشید می توانید قبل از استفاده از ریمل از فر مژه استفاده کنید.

3- برای اینکه مژه ها به یکدیگر نچسبند باید قبل از استفاده ریمل با یک برس که خشک است ژله وازلین استفاده کنید.

4- بعد از انجام کارهای بالا با استفاده از برس ریمل آن را در انتهای مژه ها قرار دهید و به صورت دایره ای از پایین به بالا بکشید. 

5- اگر نتیجه ای که می خواهید حاصل نشد می توانید دوباره همین مرحله چهارم را انجام دهید تا زمانی که مژه ها به حجم دلخواه شما برسند.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله مشاهده کردید سعی کردیم بهترین ریمل حجم دهنده که در بازار موجود است را معرفی کنیم. همچنین در پایین این مقاله جذاب به موضوعاتی پرداختیم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید یک ریمل حجم دهنده مناسب دارید حتما با توجه به نوع پوست و نوع استفاده ای که می خواهید بکنید این ریمل را خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.