وسایل گریم مردانه چیست؟

ali
24 تیر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
وسایل گریم مردانه

ابزار و وسایل گریم مردانه مانند خانم ها تنوع زیادی ندارد و شامل تعداد محدودی از محصولات می‌شوند. گریم صورت مردانه در حالت عادی، برای مراسمات خاصی مانند حضور در مجالس خاص، عکاسی، ساخت فیلم‌ها، تئاتر و رسانه‌های دیگر استفاده می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم پرکاربردترین وسایل گریم مردانه را به شما معرفی کنیم و در ادامه نگاهی به پاکسازی پوست و محصولات مورد نیاز آن و همچنین لوازم اصلاح موی سر، ریش و … می‌اندازیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد خواندنی : کرم پودر با کاور بالا

وسایل گریم مردانه

وسایل گریم مردانه شامل چیست؟

در این نوع گریم، محصولات آرایشی مردانه مانند کانسیلر، کرم پودر، رژ لب، بالم لب، ریش تراش، خمیر ریش و غیره برای ایجاد ظاهری طبیعی و تازه استفاده می‌شوند.

گریم صورت مردانه همانند گریم صورت زنانه مهم است. هنگامی که صحبت از گریم صورت می‌شود، بیشتر به آرایش صورت با استفاده از محصولات آرایشی مثل رژ لب، ریمل و… اشاره می‌شود، اما مردان نیز می‌توانند از گریم صورت استفاده کنند تا ظاهر خود را بهبود ببخشند.

گریم صورت مردانه با گریم صورت زنانه بسیار متفاوت است. برای مثال، معمولاً مردان از رژ لب رنگی استفاده نمی‌کنند و بیشتر از یک بالم یا لوسیون مرطوب کننده استفاده می‌کنند تا لب‌هایشان نرم و آرامش دار باشد. همچنین، تاکید بر تمیزی پوست و مراقبت از آن در گریم صورت مردانه بیشتر است.

گریم مردانه

در ادامه به چند مورد از این محصولات نگاهی می‌اندازیم:

1.کرم پوشاننده سبک: می‌توان از کرم پوشاننده سبک برای آقایان با تناژ کم نزدیک به رنگ پوست فرد استفاده کنید تا کاملا طبیعی به نظر برسد. از این کرم میتوانید برای کاور کردن خطوط پیشانی،ابرو، دور چشم و خطوط خنده استفاده کنید.

2.کانسیلر: کانسیلر برای کاور کردن نقاط قرمزی، لک‌ها، جوش ها، سیاهی و تیرگی های زیر چشم‌ها استفاده می‌شود.

3.بالم لب: بالم های لب حاوی ویتامین E، مواد مغذی و عصاره آلوئه ورا هستند. این محصول یکی دیگر از محصولات گریم صورت مردانه است که کاملا بی رنگ بوده و برای نرم کردن و مرطوب کردن لب‌ها استفاده می‌شود.

4.مرطوب کننده: از مرطوب کننده هم میتوانید برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست فرد استفاده کنید.

5.وسایل برقی ویژه اصلاح مو: استفاده از وسایل برقی مو مثل ریش تراش انواع مختلفی دارند که می‌توانند باعث آراسته شدن موها و صورت شوند و در گریم مردانه نقش بسیار مهمی دارند.

وسایل گریم پسرانه

پاکسازی پوست در گریم صورت مردانه

پاکسازی پوست فقط مختص خانم ها نیست. پاکسازی پوست در گریم مردانه نیز به شکلی مشابه با پاکسازی پوست در گریم زنانه است. امروزه در سالن های پیرایش مردانه، خدمات زیادی با متد های بروز انجام می‌شود که باعث پاکسازی عمیق پوست، جوانسازی و شفافیت پوست آن ها می‌شود.
در واقع، هدف اصلی این فرآیند، تمیز کردن پوست از آلودگی‌ها، چربی‌ها و سایر ذرات آلوده است تا پوست آمادگی استفاده از محصولات آرایشی را داشته باشد. البته پاکسازی پوست با یک جلسه نه بلکه باید به طور پیوسته انجام شود تا نتیجه مطلوبی را برایتان ایجاد کند. پاکسازی پوست یکی از اساسی ترین و مهم ترین کارهایی است که موجب قرار گرفتن و جذب بهتر مواد آرایشی بر روی پوست صورت می‌شود.

وسایل گریم مردان

برای پاکسازی پوست در گریم مردانه، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

1. شستشو: ابتدا پوست را با یک محصول شستشوی مناسب برای پوست مردانه شستشو دهید. از آنجایی که هر محصول باید مناسب برای نوع پوست شما باشد، باید نخست پوست خود را شناسایی کرده و متناسب با نوع آن، از یک پاک کننده مخصوص استفاده کنید. این محصولات هنگام شستشو PH پوست را کنترل کرده و از چربی و خشکی بی از حد آن جلوگیری میکند‌.

2. استفاده از تونر: پس از شستشوی پوست با آب ولرم و پاک کننده ها، میتوانید از تونرهای پاک کننده قوی مناسب با پوست خود استفاده کنید. تونر به پوست کمک می‌کند تا تعادل PH خود را بهبود ببخشد.

3. ماسک: استفاده از ماسک مناسب، اسکراب و لایه بردار های آبرسان و مغذی، برای پوست شما می‌تواند پوست را تغذیه کرده و آن را آماده استفاده از محصولات آرایشی کند. بنابراین بعد از شستشوی پوست و استفاده از تونر، برای شادابی پوست می‌آورد از ماسک صورت استفاده نمایید. مثلاً ماسک‌های آبرسان و آرامش بخش برای پوست خشک و حساس می‌توانند مناسب باشند.

6. مرطوب کننده: در نهایت، از یک مرطوب کننده مناسب برای پوست استفاده کنید تا پوست را نرم و لطیف کند. انتخاب یک مرطوب کننده با خواص آبرسان و ضد چروک می‌تواند بسیار مفید باشد.

توجه داشته باشید که هر فردی نیازهای مختلفی برای پوست خود دارد، بنابراین ممکن است برای شما مراحل دیگری نیز مناسب باشند. همچنین، در صورت داشتن مشکلات خاص پوستی، بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با وسایل گریم مردانه یا همان میکاپ مردانه آشنا کردیم و شما با کمک این مقاله می توانید به راحتی وسایل مورد نظرتان را برای گریم مردان انتخاب کنید و از خرید کامل خود لذت ببرید. اگر به نظر شما محصولی وجود دارد که در این لیست قرار نگرفته است می توانید در قسمت نظرات آن محصول را بیان کنید تا ما آن را جزو لیست قرار دهیم.

4.7/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.