بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت

ali
2 آبان, 1402
5 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت

همان طور که میدانید مژه ها یکی از بخش های اصلی صورت است که زیبایی خاصی به صورت می دهد و هر مقدار که مژه ها بلندتر و پر پشت تر باشند زیبایی چشمان و صورت بیشتر دیده می شود. اما بعضی افراد دارای مژه های کوتاه و کم پشتی هستی و همین مورد باعث عدم اعتماد به نفس این افراد شده است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت آشنا کنیم تا شما به کمک این ریمل ها بتوانید تا حد زیادی از این مشکل راحت شوید و احساس مژه هایی پر پشت و بلند داشته باشید.

ریمل حجم دهنده اسنس

حجم دهنده و بلندکننده
دارای برس مویی با تراکم زیاد
رنگ فوق العاده مشکی
ماندگاری بسیار بالا
بدون ایجاد چسبندگی
فاقد پارابن
حجم ۴/۷ میل
ساخت ایتالیا

ریمل حجم دهنده اسنس Essence I love Extreme Volume Mascara

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume یک ریمل با کیفیت و مقرون به صرفه است که به خوبی می تواند مژه ها را حجیم و پرپشت کند. این ریمل دارای یک برس بزرگ و کرکی است که به راحتی تمام مژه ها را پوشش می دهد. فرمولاسیون این ریمل حاوی رنگدانه های مشکی قوی است که به مژه ها رنگی تیره و جذاب می دهد.

حجم دهنده و بلند کننده مژه ها
حالت دهنده و لیفت کننده
حاوی ویتامین و تقویت کننده
ضخیم کننده مژه ها
رنگ بسیار مشکی
جدا کننده تارهای مژه
جلوگیری از چسبیدن مژه ها به هم
پوشش دهی تمام مژه ها
بافت سبک و بدون ایجاد احساس سنگینی
تایید شده توسط متخصصین چشم
مناسب برای افرادی که لنز استفاده میکنن

ریمل حجم دهنده استی لادر 

ریمل استی لادر یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه است که توسط برند استی لادر تولید می شود. این ریمل دارای یک برس انعطاف پذیر با موهای بلند و کوتاه است که به خوبی تمام مژه ها را پوشش می دهد و از چسبیدن آن ها به هم جلوگیری می کند. فرمول این ریمل حاوی سه نوع فیبر حجم دهنده است که به مژه ها ظاهری ضخیم و بلند می دهد. همچنین این ریمل حاوی ویتامین های تقویت کننده مژه است که به حفظ سلامت و زیبایی مژه ها کمک می کند.

ماندگاری ۲۴ساعته
بلند کننده و حجم دهنده
دسترسی آسان و دقیق به ریزترین مژه ها
مژه ها رو به هم نمیچسبونه
با قابلیت تفکیک مژه ها
اصلا نمیریزه و پوسته پوسته نمیشه
دارای بافت بسیار سبک
فاقد پارابن،فتالات،سولفات

ریمل سوپراستک مک Mac Superstack Mascara

ریمل سوپر استک مک دارای یک فرمول جدید و منحصر به فرد است که به شما امکان می‌دهد تا حجم و طول دلخواه خود را برای مژه‌هایتان ایجاد کنید. این فرمول به صورت مداوم قابل افزایش است و به همین دلیل می‌توانید هر تعداد لایه که می‌خواهید روی مژه‌هایتان بزنید بدون اینکه حالت کلفت و نامرتبی به آنها بدهد. این ریمل همچنین دارای یک برس بزرگ و منحنی است که به طور مساوی مژه‌ها را پوشش می‌دهد و از ایجاد گلوله‌های سیاه در بین مژه‌ها جلوگیری می‌کند.

حجم‌دهنده و بلندکننده
پرکننده و ضخیم کننده مژه ها
ماندگاری ۱۲ ساعته
بدون ریزش و پوسته پوسته شدن
بسیار مشکی
براش این ریمل به گونه ای طراحی شده که همه‌ی مژه ها را از ریز و درشت کاور میکند
فاقد پارابن، فتالات، سیلیکون،…
وگان و بدون تست حیوانی

ریمل اسمش باکش

ریمل سوپر فن اسمش باکس یک ریمل بلند کننده و حجم دهنده مژه است که به شما مژه های پرپشت و بلند با ظاهری طبیعی و بادبزنی می دهد. این ریمل تا 12 ساعت ماندگاری دارد و بدون ایجاد سنگینی یا چسبندگی، مژه ها را حجیم و بلند می کند.

ویژگی های ریمل مناسب

چطور بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت را خریداری کنیم؟

انتخاب ریمل مناسب برای مژه‌های کوتاه و کم پشت یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از بانوان با آن روبرو هستند. اما با توجه به چند نکته مهم، می‌توانید انتخابی مناسب و موثر داشته باشید:

1- برس ریمل: برس‌هایی با الیاف کوتاه و متراکم، برای مژه‌های کوتاه مناسب‌تر هستند. آنها می‌توانند بهتر مژه‌ها را جدا کرده و به آنها حجم بیشتری بدهند.

2- فرمول ضخیم کننده: ریمل‌هایی که فرمول ضخیم کننده دارند، مژه‌ها را پرپشت‌تر نشان می‌دهند و برای مژه‌های کم پشت بسیار مناسب است.

3- ریمل‌های بلند کننده: این نوع ریمل می‌تواند به مژه‌های کوتاه طول اضافه کند و آنها را به نظر طولانی‌تر نشان دهد.

4- تست کردن: همیشه بهتر است قبل از خرید، ریمل مورد نظر را روی مژه‌های خود تست کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها امکان تست ریمل را فراهم می‌کنند.

5- توجه به برند: برخی برندها محصولاتی ویژه برای مژه‌های کوتاه و کم پشت تولید می‌کنند. مرور نظرات مشتریان نیز می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

انتخاب و خرید ریمل مناسب مژه کوتاه

نحوه استفاده از ریمل مناسب برای مژه های کوتاه و کم پشت

برای مژه‌های کوتاه و کم پشت، استفاده درست از ریمل می‌تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از ریمل خود بگیرید، دقت کنید که چگونه از آن باید استفاده کنید. در زیر نحوه استفاده درست از ریمل برای مژه‌های کوتاه و کم پشت آورده شده است:

1- آماده‌سازی مژه‌ها: قبل از هر چیز، با استفاده از یک فردهنده مژه، مژه‌های خود را فر دهید. این کار مژه‌ها را برای دریافت ریمل آماده می‌کند.

2- شروع از ریشه: برس ریمل را به قسمت ریشه مژه‌ها ببرید و با حرکت‌های زیگزاگی به سمت نوک مژه‌ها حرکت دهید. این کمک می‌کند تا مژه‌ها به خوبی پوشش داده شوند و حجم بیشتری پیدا کنند.

3- چند لایه‌کاری: برای حجم دهی بیشتر، می‌توانید چند لایه ریمل را روی مژه‌ها اعمال کنید. اما میان هر لایه، باید کمی صبر کنید تا ریمل خشک شود.

4- استفاده از نوک برس: برای مژه‌های کوچک و کنار چشم، از نوک برس استفاده کنید تا مژه‌ها به خوبی پوشش یابند.

5- پایان دادن با ریمل بلند کننده: پس از اینکه با ریمل حجم‌دهنده مژه‌ها را پوشاندید، می‌توانید با یک لایه ریمل بلند کننده، طول مژه‌ها را افزایش دهید.

6- جلوگیری از توده شدن: در صورت توده شدن مژه‌ها، با استفاده از یک برس مژه‌ها را جدا کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ریمل ضد حساسیت

نحوه استفاده از ریمل

سوالات متداول

بله، اگر به درستی مراقبت نشود یا از ریمل‌هایی با کیفیت پایین استفاده شود، ممکن است مژه‌ها آسیب ببینند. با مراقبت مناسب و استفاده از محصولات کیفیت بالا، آسیب به مژه‌ها کاهش می‌یابد.

بستگی به نیاز شما دارد. اگر به دنبال ماندگاری بالا در شرایط مرطوب یا تعریق هستید، ریمل ضدآب مناسب است. ولی توجه داشته باشید که برداشتن آن نیاز به محلول‌های آرایش‌پاک‌کننده قوی‌تر دارد.

برس‌های کوچک و متراکم بهتر می‌توانند مژه‌های کوتاه را پوشش دهند و حجم و طول بیشتری به آن‌ها بدهند.

سخن پایانی

اگر مژه های کوتاه و کم پشتی دارید و به دنبال خرید یک محصول مناسب هستید ما در این مقاله چند تا از بهترین ریمل های مناسب مژه های کوتاه و کم پشت را به شما معرفی کردیم. همچنین با توجه به نکاتی که در این مقاله گفتیم شما می توانید خودتان بهترین ریمل را خریداری کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

5 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.