بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک

samira
10 اردیبهشت, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک

تهیه کردن بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک بسیار کار دشوار و حساسی است. همانطور که می دانید جنس موهای افراد با وجود عوامل زیادی مانند وراثت، آب و هوا، تغذیه و… متفاوت است، با توجه به اینکه امروزه زیبایی موها به یکی از دغدغه‌های افراد به خصوص خانم‌ها تبدیل شده است، باید جنس موهای خود را بشناسیم و بدانیم که برای هر مدل مو چه مراقبت‌هایی لازم است.

موهای کم پشت و نازک در میان جنس‌های مختلف مو به یک مسئله چالش برانگیز برای افراد تبدیل شده چرا که پر پشت بودن باعث زیباتر دیده شدن موها می‌شود. رنگ کردن مو یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که می‌خواهند موهای خود را پر پشت نشان داده و از زیبایی آن لذت ببرند. پیدا کردن بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک نیز یکی از بزرگترین چالش های این افراد است.

در ادامه همراه ما باشید تا بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک و هر آنچه که نیاز است درباره آن بدانید را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد خواندنی: 5 نوع پرطرفدار رنگ موی یخی

بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک

رنگ موی مناسب موهای کم پشت و نازک

با رعایت چند نکته ساده در انتخاب رنگ مو شما به راحتی می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید و با حجم دادن، موهای خود را زیباتر کنید.

مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک، کیفیت آن است، سعی کنید رنگ مویی را انتخاب کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و کم‌ترین آسیب را به موهای شما وارد کند، چون ممکن است که آسیب‌های وارد شده به مو، در مدت زمان زیاد و به سختی جبران شود.

در زیر روش هایی به شما گفته می شود که می تواند موها را حجیم تر و پرپشت تر نشان دهد.

استفاده از رنگ‌های روشن

رنگ‌های روشن با منعکس‌کردن نور می‌تواند موهای نازک و کم پشت شما را حجیم‌تر نشان داده و باعث زیباتر دیده شدن آن‌ها شود.

رنگ‌های عسلی، کاراملی، بلوند و ترکیبی از آن‌ها می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ مناسب موهای کم پشت و نازک باشد.

همچنین رنگ‌های موی گرم نیز مانند قرمز مسی، نارجی، شکلاتی و… تأثیر زیادی بر روی بهتر دیده شدن موهای کم پشت و نازک می‌گذارند.

هایلایت کردن مو

هایلایت یکی از روش‌های جدید در رنگ کردن مو است که باعث می‌شود موها حجیم‌تر نشان داده شده و حالت نازک و کم پشت آن‌ها کمتر دیده شود.

هر چه هایلایت‌ها ظریف‌تر و بیشتر نزدیک ریشه مو باشند تأثیر بیشتری بر پر پشت دیده شدن موها می‌گذارند. تضاد رنگ‌های روشن و تیره در این مدل رنگ کردن مو باعث می‌شود که موها حالت چند بعدی پیدا کرده و زیباتر دیده شوند.

هایلایت کردن در روش‌های مختلف مانند آمبره، مش، بالیاژ  و… انجام می‌شود که برای انتخاب هر یک بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا براساس رنگ پوست، جنس مو، رنگ چشم و… بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند.

معرفی بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک

معرفی بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک

درست است که رنگ کردن برای مو مناسب نیست اما اگر رنگ موی با کیفیت و مناسب موهای خود را انتخاب کنیم، می‌توانیم تا حدودی از آسیب زدن به موهای خود جلوگیری کنیم. همچنین با انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک می توان موها را حجیم تر نشان داد. 

پیشنهاد می‌شود که قبل از رنگ کردن مو با یک آرایشگر حرفه‌ای مشورت کنید چون براساس تجربه خود می‌توانند یک رنگ موی مناسب را به شما پیشنهاد دهند.

در ادامه شما را با چند برند معروف رنگ مو که از کیفیت خوبی برخوردار هستند آشنا می‌کنیم.

رنگ موی ریتون (RETON)

یکی از برندهایی که است سابقه زیادی در تولید رنگ مو داشته و طرفداران زیادی دارد. در سالن‌های زیبایی نیز استفاده زیادی از این برند می‌شود چرا که با ساختار گیاهی خود آسیب بسیار کمی به موهای افراد وارد می‌کند. این برند دارای طیف وسیعی از رنگ‌های متنوع است که می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف افراد باشد.

رنگ مو گارنیر (Garnier Nutrisse)

برای افرادی که به تقویت موهای خود اهمیت زیادی می‌دهند رنگ مو گارنیر می‌تواند بهترین انتخاب باشد، چرا که در ساخت آن از ترکیبات بسیار مغذی استفاده شده که با از بین بردن خشکی مو باعث آبرسانی به آن می‌شود.

رنگ مو لورآل پاریس (L’Oreal Paris)

همانطور که نامش مشخص است این برند متعلق به کشور فرانسه یکی از بهترین کشورها در ساخت و تولید عطر و لوازم آرایشی است. این برند سابقه‌ای بیش از صد سال داشته و پک‌های شیک و باکیفیتی را تولید می‌کند که طرفداران خاص خودش را دارد.

یکی از مهمترین ویژه‌های این رنگ مو خاصیت درخشندگی و براق بودن آن است که باعث بهتر دیده شدن موهای نازک و کم پشت می‌شود.

رنگ مو( REVLON Colorsilk)

یکی از برندهای معروف که با وجود مواد مغذی موجود در فرمولاسیون آن کم‌ترین آسیب را به موهای افراد وارد می‌کند و تأثیر زیادی در رشد مو دارد. درجه ملایم این رنگ مو باعث شده که برای همه افراد قابل استفاده باشد و طرفداران زیادی در سر تا سر جهان داشته باشد.

رنگ مو زی فام (Zi Fam )

یکی از برندهای معروف ایرانی که با وجود ترکیبات ضد UV توانسته از آسیب رساندن به موها در برابر اشعه‌های مختلف جلوگیری کند. این رنگ مو کاملاً ایرانی بوده و به صورت تخصصی در زمینه رنگ موی خانم‌ها فعالیت می‌کند.

نکاتی که پس از رنگ کردن موهای کم پشت و نازک باید رعایت کنیم؟

نکاتی که پس از رنگ کردن موهای کم پشت و نازک باید رعایت کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک باید بدانید، برای افراد با مدل مو کم پشت و نازک استفاده از رنگ‌های تیره پیشنهاد نمی‌شود چون معمولاً این رنگ‌ها موها را بسیار باریک و نازک نشان داده و باعث دیده شدن فرق سر می‌شود. تضاد بین رنگ مو و پوست سر باعث بیشتر دیده شدن، کم پشت بودن مو می‌شود.

در نهایت استفاده از رنگ‌هایی که در بالا به شما گفتیم باعث بهتر دیده شدن موهای شما می‌شود اما باید بعد از آن یک سری موارد را رعایت کرده تا حالت مو‌هایتان حفظ شده و آن‌ها دچار آسیب نشوند.

  • استفاده نکردن بیش از حد از حالت‌دهنده‌های مو
  • جلوگیری از تماس مو با آب بسیار داغ
  • نشستن زیاد مو با آب
  • استفاده از شامپو و تقویت‌کننده‌های مناسب با جنس مو
  • استفاده نکردن زیاد از سشوار و اتوی مو
  • پیروی از رژیم و برنامه غذایی سالم
  • کوتاه کردن موها
  • دوری از استرس و عوامل تنش زا
بهترین رنگ مو

جمع بندی

با استفاده از برندهایی که در بالا به شما معرفی کردیم و رعایت نکاتی که گفته شد می‌توان مشکل کم پشت و نازک بودن موها را برای افرادی که به دنبال موهای پر حجم هستند با استفاده از بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک، به راحتی حل کرد.

یادتان باشد در انتخاب بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت و نازک و روش‌های استفاده از آن دقت زیادی داشته باشید چرا که ممکن است آسیب‌های جدی به مو وارد شود که به راحتی قابل جبران نباشد.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.