بهترین برند سایه چشم

ali
25 دی, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین برند سایه چشم

انتخاب بهترین برند سایه چشم از بین هزاران برند تولید کننده سایه چشم ایرانی و خارجی کار سختی به نظر می‌رسد. اما اگر به نکاتی مانند کیفیت مواد اولیه، میزان ماندگاری یا جلوه و زیبایی محصول دقت کنیم، راحت‌تر می‌توانیم برند سایه چشم مناسب خودمان را انتخاب و خریداری کنیم.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین برندهای سایه چشم و خواص و ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید.

پلت سایه چشم مای جم مینی تو فیسد

شامل ۸ رنگ جذاب و زیبا
بافت نرم و ابریشمی
به راحتی بِلِند ميشود
پیگمنت بسیار بالا
همراه با بوی خيلی خوب بلوبری
ساخت امريكا

پالت توفیسد

پالت سایه چشم مای جم مینی تو فیسد، شامل 8 رنگ مات و براق است و یک پالت کوچک و جمع و جور است که در کیف و جیب شما هم قرار می‌گیرد. پالت سایه مینی جام تو فیسد آینه‎ای کوچک نیز دارد که به شما کمک می‎کند آرایش چشم آسان‎تری داشته باشید و هر کجا که بخواهید، از این پالت مات و خوش رنگ استفاده کنید.

سایه چشم مینی جم تو فیسد کیفیت بالایی دارد و با فرمولاسیونی پیشرفته، ضد حساسیت بوده و با رنگ‏های پایه مات و براق، مناسب هر روز سال، مجالس و مهمانی‎های شبانه و هر نوع پوستی می‎باشد.

شامل ۱۰ رنگ گرم جذاب و کاربردی
بافت کرمی و استفاده اسان
ماندگاری بالا
پیگمنت بالا
سایه های مات فوق العاده کرمی
دارای طیفی از سایه های گرم، خنثی و مات
رنگدانه های بسیار زیاد در سایه های خثی

پالت سایه چشم مت بار میبلین Maybelline The Matte Bar 300

یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کننده سایه چشم، برند میبلین است. برند میبلین برندی آمریکایی و از دل شهر نیویورک است که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و درجه یک آرایش چشم، لب و صورت را تولید کرده و در سراسر جهان به فروش می‌رساند.

پلت سایه چشم مت بار میبلین یکی از بهترین سایه‎های چشم تولید شده توسط این برند است که دارای 10 رنگ گرم و جذاب می‎باشد. بافت کرمی و نرم سایه‎های این پلت باعث شده تا استفاده از آن آسان باشد و همچنین ماندگاری بالایی روی چشم‎ها داشته باشد.

پالت سایه چشم مت بار میبلین در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های قهوه‌ای، خاکستری و مشکی و … به بازار عرضه شده و پوش بسیار بالایی دارد.

دارای چهار رنگ
ماندگاری بالا
ضد حساسیت
دارای بافت ابریشمی
قابلیت استفاده به صورت تنهایی یا ترکیبی

پالتهای سایه چشم ۴تایی رنگهای پخته کیکو   KIKO

برند ایتالیایی کیکو برای اولین بار در سال 1997 به عنوان یک برند تخصصی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو راه اندازی شد. این برند محصولا بسیار باکیفیتی دارد تا بتواند علاوه بر جلب رضایت مشتریان خود، از پوست و موی آن‌ها نیز مراقبت کند.

برند کیکو یکی از بهترین برندهای سایه چشم خارجی است و پلت‎های سایه چشم متنوعی را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. پلت سایه چشم چهارتایی کیکو با رنگ‎های پخته، دارای ماندگاری بالا بوده و ضد حساسیت نیز می‌باشد.

این محصول بافتی ابریشمی داشته و با توجه به فرمولاسیون پیشرفته خود، می‎تواند به خوبی با پوست ترکیب شود و رنگ جذاب و براقی به چشم‎های شما بدهد.

بافت ژل مانند و گليتري
پيگمنت بالا
ماندگاري بالا
مناسب برای ارايش هاي خاص و بامزه
بدون ایجاد سنگینی روی پلک ها
سریع خشک می شود
فاقد پارابن،فتالات،….
وگان و بدون تست حيواني

الف.pink | فروشگاه موراشین

برند انگلیسی الف یکی دیگر از برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی و تولید کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی لب، چشم و صورت است و محصولات تولید شده این برند مناسب برای هر رده سنی و هر نوع پوستی می‌باشد.

الف که یکی از بهترین برندهای تولید کننده سایه چشم است، سایه چشم‎های مایع و جامد متنوعی را تولید کرده و به بازار عرضه می‌نماید. سایه مایع گلیتری الف یکی از محصولات پرطرفدار و لوکس آرایش چشم است که توسط کیکو تولید شده و دارای بافتی ژله مانند و گلیتری می‎باشد.

این محصول پیگمنت بالایی داشته و از ماندگاری بالایی روی صورت شما برخوردار می‌باشد. سایه مایع گلیتری کیکو مناسب برای آرایش‌های خاص و فانتزی بوده و بدون ایجاد احساس سنگینی، جلوه‌ی درخشان و جذابی به چشم‌های شما می‌دهد.

سایه چشم گلیتری و مایع کیکو وگان و فاقد تست حیوانی بوده و با حجم 3 میل، در فروشگاه موراشین به فروش می‌رسد.

پلت سایه چشم آرتیستی مورف 35o

ویژگی های بهترین پالت سایه چشم

1. تنوع رنگی: پالت سایه چشم باید طیف رنگی متنوعی داشته باشد تا بتوانید برای هر آرایش و مناسبتی از آن استفاده کنید. رنگ های خنثی، گرم و سرد، مات و براق، تیره و روشن در یک پالت کامل ضروری هستند.

2. کیفیت رنگدانه ها: رنگدانه های سایه باید قوی و غنی باشند تا با یک بار زدن، رنگ کاملی به پلک بدهند. سایه نباید به راحتی ریزش کند و یا زیر چشم پخش شود.

3. ماندگاری بالا: سایه چشم باید تا آخر روز ماندگار باشد و پاک نشود. ضد آب بودن سایه، مخصوصا برای فصل گرما و تعریق، یک مزیت محسوب می شود.

4. بافت نرم و لطیف: سایه باید بافت نرم و لطیفی داشته باشد تا به راحتی روی پلک پخش شود و حالت پوسته پوسته ایجاد نکند.

5. عدم ایجاد حساسیت: مواد تشکیل دهنده سایه باید مرغوب باشند و حساسیت ایجاد نکنند. برای افراد با چشم های حساس، بهتر است از سایه های ضد حساسیت استفاده شود.

6. قیمت مناسب: قیمت پالت سایه چشم باید با کیفیت آن متناسب باشد. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که پالت های سایه با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهند.

7. برند معتبر: انتخاب برند معتبر، تضمینی برای کیفیت و مرغوبیت محصول است. برندهای معتبر معمولا از مواد اولیه باکیفیت و تست شده استفاده می کنند.

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین برند سایه چشم هستید ما در این مقاله چند تا از بهترین پالت های سایه چشم را معرفی کردیم که این پالت ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما با خیال راحت می توانید این محصولات را خریداری کنید. همچنین اگر محصول دیگری وجود دارد می تواند جزو این محصولات باشد حتما در قسمت نظرات بیان کنید تا در صورت تایید آن را داخل مقاله قرار دهیم.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.