معرفی انواع مارک خط چشم

ali
19 دی, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انواع مارک خط چشم

امروزه آرایش چشم، یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش زنانه است چرا که چشم اصلی‌ترین عضو صورت است و آرایش آن بخش مهمی از میکاپ صورت به شمار می‌رود. از این رو برخی از زنان برای برجسته کردن زیبایی چشمان خود از خط چشم استفاده می‌کنند. باتوجه به اینکه تنوع خط چشم ممکن است افراد را برای انتخاب دچار تردید کند، ما در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه انواع مختلف مارک‌های خط چشم بپردازیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.برای انتخاب مارک خط چشم، باید به عواملی مانند رنگ، استحکام، ماندگاری و دوام و قیمت توجه داشت.

انواع مارک خط چشم

1- خط چشم مایع: خط چشم مایع برای دقت بالا و ثابت ماندن بر روی چشم شناخته می‌شود.خط چشم مایع دارای غلظت بیشتری نسبت به خط چشم مدادی است و ماندگاری آن نیز بیشتر است. این نوع خط چشم برای ایجاد خطوط ضخیم و پررنگ مناسب است. البته این نوع خط چشم به دلیل داشتن فرمولاسیون مایع نیاز به مهارت و دقت بالا دارد و برای کسانی که در خط چشم کشیدن تازه‌کار هستند استفاده از این نوع می‌تواند کمی سخت باشد.برخی از مارک‌های محبوب خط چشم مایع, مارک الف(elf) و شیگلم هستند.

قابل استفاده به عنوان خط چشم و سایه
درخشش چند بعدی
بدون ریزش و پخش
با ماندگاری بالا
وگان و بدون تست حیوانی
فاقد پارابن،گلوتن،الکل و سایر مواد مضر
موجود در دو رنگ VIP و Disco Ball
با حجم 2/6 میل

خط چشم شیگلم

2-خط چشم ماژیکی: این نوع خط چشم ترکیبی از ویژگی‌های خط چشم مدادی و مایع است. استفاده از آن آسان بوده و برای ایجاد هم خطوط نازک و هم خطوط ضخیم مناسب است.این نوع خط چشم برای افراد آماتور و حرفه‌ای بسیار مناسب است.از دیگر ویژگی‌های خط چشم ماژیکی می‌توان به دوام و ماندگاری بالای آن اشاره کرد.معمولا‌ برای پاک کردن خط چشم ماژیکی نیاز است از پاک‌کننده‌های آرایش استفاده کنید.برخی از مارک‌های معروف در این زمینه شامل خط چشم ماژیکی لورال، کت وان دی و شیگلم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین خط چشم عروس

پیگمنت بالا
ضدآب و ماندگاری بالا
قابلیت کشیدن خط چشم باریک یا پهن
خشک شدن سریع
پاک شدن راحت به وسیله پاک کننده های آرایش
تست شده توسط متخصصین چشم
رنگ intrepid teal 306

خط چشم لورال

دارای فرمول مایع با رنگدانه های غنی و پررنگ تاتو مانند
دارای نوک نازک و سوزنی
دارای فرمولی ضد آب و ماندگاری طولانی مدت
دارای عملکرد فوق العاده و مقاوم در برابر لک شدن
ایجاد خطوط صاف و بدون هیچ شکافی روی پوست
قابلیت استفاده آسان و کنترل کامل
پرفروش ترین خط چشم KVD و برنده بیش از 20 جایزه زیبایی
وگان و بدون تست حیوانی
مناسب انواع پوست و چشم

خط چشم کت وان دی

3-خط چشم ژله‌ای: این نوع خط چشم در واقع همان کاربرد خط چشم‌های دیگر را دارد و تنها تفاوت آن در نوع مایع خط‌چشم می‌باشد.خط چشم‌های ژله‌ای دارای ترکیبی غلیظ‌تر، نرم‌تر و کرمی تر هستند.یکی از مارک های معروف در این زمینه، خط چشم ژله‌ای میبلین می‌باشد.این خط چشم دارای رنگدانه های غنی و یک برس مویی برای ایجاد خط چشمی یکنواخت و صاف است.

بیشتر بخوانید: بهترین خط چشم کاسه ای

پیگمنت بسیار بالا
بافت نرم و سبک
ماندگاری ۲۴ ساعته
ضدآب، بدون پخش و ریزش
تست شده توسط متخصصین چشم و پوست
دارای یک قلم دوسر مخصوص

خط چشم ژله ای میبلین

4-خط چشم مویی:این محصول با فرمولاسیونی که دارد، به راحتی بر روی پلک‌ها اعمال می‌شود و باعث ایجاد یک خط‌چشم زیبا و تمیز‌ می‌شود.در گذشته، خط چشم مویی با رنگ‌های تیره مانند مشکی یا قهوه‌ای انجام می‌شد، اما اکنون انواع رنگ‌ها و استایل‌های مختلفی برای خط چشم مویی وجود دارد. از جمله استایل‌های محبوب برای خط چشم مویی، خطوط رقیق و دقیق، خطوط بزرگ و برجسته یا حتی خطوط موازی و چند لایه می‌باشد.یکی از مارک های محبوب خط چشم مویی که با کیفیت بالا و با قیمت مقرون به صرفه در بازار عرضه شده است خط چشم مویی ای او ای (AOA) می‌باشد.

ماندگاری بالا
دارای اپلیکاتور بسیار ظریق و مویی
پیگمنت بالا
استفاده آسان
دارای رنگ های جذاب
ضدلک بودن

خط چشم مویی ای او ای

5-خط چشم کاسه ای: این نوع خط چشم برخلاف دیگر خط چشم‌ها بافت جامد و منسجمی دارد و در کاسه های کوچیک و رنگ های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. برای استفاده از خط‌ چشم‌های کاسه‌ای می‌توانیداز قلموهای مختلف استفاده کنید. این نوع خط چشم به شما امکان می دهد خطوط باریک یا پهن را به راحتی به‌دست آورید.فرقی نمی‌کند تازه کار هستید یا حرفه‌ای خط چشم کاسه‌ای یک ابزار همه کاره برای زیبایی چشمان شما و ایجاد ظاهری متنوع است.برخی از مارک‌های معروف همچون elf، bobby brown این نوع خط چشم را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک خط چشم رنگی

بافت کرمی
قابلیت کشیدن خط باریک یا پهن
موجود در دو رنگ (قهوه ای) Coffee و (بنفش) Punk Purple
وگان و بدون تست گیاهی است
ضد آب و تعریق
ماندگاری بالا
استفاده راحت و آسان
بدون پخش شدن یا لکه لکه شدن

خط چشم الف

بافت نرم و ژلی
پیگمنت بالا
فینیش مات
ماندگاری بالا تا ۸ ساعت
بدون پخش و ریزش
ضدآب،عرق و رطوبت

خط چشم کاسه ای بابی براون

کلام آخر

در این مقاله به معرفی انواع مختلف مارک خط چشم پرداختیم. هرکدام از این انواع به طریق خاصی به زیبایی چشمان کمک می‌کنند و باید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود، بهترین مارک خط چشم را انتخاب کنید. امیدوارم این اطلاعات به شما کمک کرده باشد تا انتخاب مناسبی داشته باشید و از ظاهر خیره‌کننده‌تان لذت ببرید.

به این محتوا امتیاز دهید

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.